Hyundai Bayon po liftingu wjeżdża do salonów. Wygląda lepiej, ale kosztuje więcej

Bayon to miejski crossover Hyundaia, który kusi praktycznym nadwoziem i dostępnością klasycznych, wolnossących silników. Co warte odnotowania, te nie wypadły z oferty nawet po liftingu. Ile trzeba zapłacić za podstawową wersję?

Odświeżony Hyundai BayonOdświeżony Hyundai Bayon
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Hyundai Bayon po liftingu — co się zmieniło?

"Nowy" Bayon wygląda zauważalnie lepiej od poprzednika i zdecydowanie bardziej nawiązuje do najnowszej linii modelowej Hyundaia. Spora w tym zasługa świetlnej listwy LED biegnącej przez całą szerokość przodu. Tuż pod nią umiejscowiono trójkątne reflektory, które dzięki ciemnej grafice zlewają się w płynną całość z atrapą chłodnicy i zderzakiem.

W kabinie natomiast pojawił się duży wyświetlacz multimediów o przekątnej 10,25 cala. Jak to zwykle bywa w przypadku liftingów, wzbogacono też standardowe wyposażenie. Szczegóły znajdziecie w dalszych akapitach. Najpierw jednak przyjrzyjmy się silnikom, wśród których wciąż znajdziemy benzynowe, wolnossące 1.2. To miła niespodzianka. A jak wyceniona?

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Hyundai Kona 1.6 T-GDI - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć

Hyundai Bayon po liftingu — ceny podstawowe wersji napędowych

  • 1.2 MPI 79 KM 5MT — od 89 900 zł
  • 1.0 T-GDI 100 KM 6MT — od 94 900 zł
  • 1.0 T-GDI 100 KM 7DCT — od 100 400 zł

Poza trzema napędami klienci mogą wybierać spośród pięciu wersji wyposażenia. Warto jednak odnotować, że bazowa jest parowana wyłącznie z silnikiem 1.2. Z kolei najbogatszą kupimy tylko z benzynowym 1.0 T-GDI.

Odświeżony Hyundai Bayon
Odświeżony Hyundai Bayon © Materiały prasowe | Hyundai

Hyundai Bayon po liftingu — ceny wersji wyposażeniowych

Pure — od 89 900 zł — 15-calowe felgi stalowe, oświetlenie halogenowe, manualna klimatyzacja, przednie szyby sterowane elektrycznie, komputer pokładowy z 4,2-calowym wyświetlaczem, tempomat, tylne czujniki parkowania, kamera cofania, multimedia z ekranem o przekątnej 10,25 cala.

Modern — od 91 900 zł — dodatkowo m.in. elektrycznie sterowane lusterka, 16-calowe felgi aluminiowe, skórzana kierownica.

Smart — od 97 900 zł — dodatkowo m.in. podgrzewane lusterka, podgrzewane fotele, nastrojowe oświetlenie wnętrza, czujnik deszczu, cyfrowe zegary o przekątnej 10,25 cala, nastrojowe oświetlenie wnętrza, reflektory LED.

Executive — od 108 900 zł — dodatkowo m.in. tylne światła LED, 17-calowe felgi aluminiowe, przednie i tylne czujniki parkowania, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, dostęp bezkluczykowy.

Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne