Honda HR-V przeszła facelifting. Dostała doładowane silniki i lepsze wyposażenie

Po 4 latach od rynkowego debiutu, Honda zdecydowała się odświeżyć drugą generację swojego popularnego crossovera HR-V. Na pierwszy rzut oka auto nie zmieniło się znacząco. Najważniejsze jest jednak to, czego nie widać.

Chromowana listwa atrapy chłodnicy to największa nowość w wyglądzie odświeżonej Hondy HR-V.Chromowana listwa atrapy chłodnicy to największa nowość w wyglądzie odświeżonej Hondy HR-V.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

HR-V jest dość atrakcyjną propozycją pod względem wizualnym, dlatego też Japończycy nie postawili na głębokie zmiany. Ograniczyli się wyłącznie do detali, z których najbardziej widocznym jest bez wątpienia pokaźna, chromowana listwa na atrapie chłodnicy. Zmiany dostrzeżemy też w zderzaku, który zdobią większe i głębsze wloty powietrza oraz okrągłe światła przeciwmgielne.

Jeśli jesteśmy przy oświetleniu, warto wspomnieć o reflektorach ze standardowym oświetleniem LED do jazdy dziennej i zmodyfikowanymi soczewkami. W bogatszych odmianach natomiast znajdziemy pełne reflektory LED. A co zmieniło się z tyłu? Jak to zwykle bywa w przypadku faceliftingów, tył potraktowano nieco po macoszemu ograniczając się do zmiany grafiki świateł i chromowanego paska nad tablicą rejestracyjną.

Honda zamierza skusić klientów również nową kolorystyką, gamą felg i opcji wykończenia wnętrza. Przy okazji liftingu, w kabinie zagościły zupełnie nowe fotele, z lepszym trzymaniem bocznym, które mogą być pokryte pół-skórzaną tapicerką. Co ważne, popracowano też nad słabym elementem modelu, jakim było wyciszenie. Dodatkowe materiały wygłuszające pokryły ścianę grodziową, nadkola, podłogę i bagażnik. Jakby tego było mało, w wyższych odmianach zagości system ANC, zagłuszający hałasy przy pomocy odwrotnych częstotliwości wysyłanych z głośników.

Obraz
© mat.prasowe

Dzięki takim rozwiązaniom, odświeżona Honda HR-V ma szanse stać się naprawdę komfortowym autem. Tym bardziej, że po liftingu, pod maską zagoszczą cichsze i bardziej dynamiczne silniki z doładowaniem. Jak na razie w ofercie pozostanie jeszcze wolnossący, benzynowy motor 1.5 o mocy 130 KM. Z nowym rokiem jednak dołączy do niego 1,6-litrowy diesel oraz doładowany 1.5. Obydwie jednostki znamy chociażby z nowego Civica. Chętni mogą składać zamówienia od października. Ceny HR-V po face liftingu nie są jeszcze znane.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/8] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇