Giulia i Stelvio Quadrifoglio zostały odświeżone. Mają więcej mocy, choć nie dla każdego

Po liftingu zwykłych wersji przyszedł czas na flagowych sportowców. Włosi odświeżyli Giulię i Stelvio w odmianie Quadrifoglio. Nowości nie ma zbyt wiele, ale to wciąż świetne auta.

Giulia i Stelvio QuadrifoglioGiulia i Stelvio Quadrifoglio
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Alfa Romeo
Aleksander Ruciński

Lata lecą, a one wciąż wyglądają wspaniale. Zarówno Giulia jak i Stelvio wciąż wyglądają wspaniale. Nic więc dziwnego, że styliści zdecydowali się zmienić jedynie oświetlenie. Reflektory i tylne lampy mają nową grafikę. Trzeba być jednak znawcą marki, by to zauważyć.

Reszta pozostała nietknięta. Nawet zderzaki i dyfuzory są takie, jak dotychczas. Klienci muszą zadowolić się nowymi opcjami wykończenia, z czego najatrakcyjniejszą stanowi zdecydowanie lakier Verde Montreal. Poza nim do wyboru są też Rosso Etna i Nero Vulcano.

A co z kabiną? Przede wszystkim znajdziecie tu zaktualizowane multimedia i cyfrowe zegary oraz kilka trybów jazdy do wyboru. Na czele jest oczywiście typowo wyścigowy Race zauważalnie zmieniający nastawy pojazdu.

Osiągi powinny być nieco lepsze niż dotychczas, gdyż Włosi wycisnęli z V6 Ferrari o 10 KM więcej. Obydwa modele mogą legitymować się mocą 520 KM. Mogą, ale nie muszą, gdyż bonus przewidziano wyłącznie dla startowej edycji specjalnej 100th Anniversary ograniczonej do zaledwie 100 egzemplarzy. To co? Jacyś chętni?

  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio
  • Giulia i Stelvio Quadrifoglio
[1/46] Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Alfa Romeo
Wybrane dla Ciebie
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
Koniec modernizacji dawnej gierkówki. Kierowcy mogą już korzystać
Musk narzeka na innych producentów. Nie chcą technologii Tesli nawet za darmo
Musk narzeka na innych producentów. Nie chcą technologii Tesli nawet za darmo
Dziś duża akcja policji. Mandaty do 5 tys. zł
Dziś duża akcja policji. Mandaty do 5 tys. zł
Jazda na zakazie z dotkliwszą karą. Rząd zmienia przepisy, ale to nie poprawi sytuacji [Opinia]
Jazda na zakazie z dotkliwszą karą. Rząd zmienia przepisy, ale to nie poprawi sytuacji [Opinia]
Seat wycenił odświeżoną Ibizę. Jest w czym wybierać
Seat wycenił odświeżoną Ibizę. Jest w czym wybierać
Ten Lexus ES z Polski przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Ten Lexus ES z Polski przejechał ponad 750 tys. km i nadal ma się dobrze
Zmiana uprawnień kat. B. Rząd podał najpóźniejszą datę
Zmiana uprawnień kat. B. Rząd podał najpóźniejszą datę
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h, dostanie mandat
Kamery stanęły na autostradzie. Kto pojedzie 140 km/h, dostanie mandat
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
Mechanik czeka, aż zapomnisz. O błąd łatwo szczególnie zimą
Nowy Fiat 500 Hybrid wyceniony. Jest dużo droższy niż poprzednik
Nowy Fiat 500 Hybrid wyceniony. Jest dużo droższy niż poprzednik
Kolejny roadster znika z rynku. Bez pewności co do następcy
Kolejny roadster znika z rynku. Bez pewności co do następcy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟