Frankfurt 2019: Co zaprezentuje Hyundai?

Salon we Frankfurcie w 2019 roku będzie stał pod znakiem hybryd i samochodów elektrycznych. Kolejną marką, która planuje premierę ekologicznego modelu jest Hyundai. Koreańczycy przyjadą do Niemiec z interesującym konceptem oraz zupełnie nową odsłoną modelu i10.

Koncept, czy model wyścigowy? Tego dowiemy się już za kilka tygodni.Koncept, czy model wyścigowy? Tego dowiemy się już za kilka tygodni.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Czym byłyby takie imprezy bez pojazdów koncepcyjnych? Nie istnieją targi motoryzacyjne bez modeli studyjnych pokazujących, w jakim kierunku zamierza podążać dana marka. Dla Hyundaia jest to przede wszystkim design i elektromobilność, czego zapowiedź będzie stanowił nowy elektryczny model koncepcyjny o odważnej stylistyce.

Na razie nie wiemy, czego dokładnie się spodziewać, ponieważ Koreańczycy poskąpili jakichkolwiek zapowiedzi. Oficjalna informacja prasowa zawiera jedynie wizualizację, która przedstawia dynamicznie narysowaną, boczną linię nadwozia. Czy jest to jednak nadwozie konceptu? Trudno powiedzieć, ponieważ na salon we Frankfurcie zaplanowano także premierę elektrycznego, sportowego pojazdu Hyundai Motorsport.

Jeśli chodzi o bardziej przyziemne propozycje, które będzie można kupić kilka miesięcy po premierze, Hyundai odsłoni zupełnie nową generację modelu i10. Sądząc po wizualizacjach, które pojawiły się w sieci, będzie to jedna z najatrakcyjniej wystylizowanych opcji w swojej klasie. Bardzo zadziorny przód prezentuje się niepowtarzalnie i pozwoli odróżnić małego Hyundaia od konkurentów.

Nowy i10 zapowiada się zadziornie.
Nowy i10 zapowiada się zadziornie. © mat.prasowe

Koreański producent ma także w planach uruchomienie nowego programu personalizacji pojazdów o nazwie "Style Set Free". Nie wiemy jeszcze na czym konkretnie ma on polegać. Przedstawiciele marki twierdzą jednak, że wzrost popularności pojazdów elektrycznych wpłynie także na możliwości ich personalizacji. Najwyraźniej Hyundai nie chce, by ekologia kojarzyła się z nudą.

Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀