Ford Transit Connect i Tourneo Connect debiutują w wersji Active

Większy prześwit, dodatkowe osłony podwozia i atrakcyjniejszy wygląd. Praktyczne Fordy doczekały się wersji Active skierowanej do klientów, którym częściej zdarza się zjechać z utwardzonych szlaków.

Większy prześwit i dodatkowe osłony to główne wyróżniki wersji Active.Większy prześwit i dodatkowe osłony to główne wyróżniki wersji Active.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Całkiem niedawno Ford chwalił się modelami Tourneo Custom i Transit Custom w odmianie Active. Teraz przyszedł czas na kolejne warianty, które również będzie można kupić w lekko terenowym wydaniu.

Zarówno Transit Connect Active, jak i Tourneo Connect Active wyróżniają się podwyższonym o 24 mm prześwitem z przodu i 9 mm z tyłu. Poza tym klienci, którzy zdecydują się na ten wariant, mogą również liczyć na standardowe relingi dachowe, dodatkowe osłony podwozia i nakładki oraz listwy ochronne, które nie tylko chronią nadwozie, ale i nadają mu bardziej atrakcyjnego charakteru.

W obu przypadkach do wyboru jest tylko jeden silnik, choć w dwóch wariantach mocy. Mowa o dieslu 1.5 EcoBlue oferowanym w 100 i 120-konnym wydaniu. Standardowo jednostka ta jest sparowana z 6-stopniową skrzynią manualną, ale opcjonalnie można zdecydować się także na 8-stopniowy automat.

Wszyscy klienci decydujący się na wersję Active mogą liczyć m.in. na 17-calowe alufelgi, system kontroli trakcji skalibrowany z myślą o jeździe po luźnych nawierzchniach, a nawet opcjonalny mechanizm różnicowy o ograniczonym uślizgu Quaife.

Wersja Active będzie zapewno nieco droższa od standardowych wydań Connect, choć polskie ceny na razie pozostają nieznane.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/10] Źródło zdjęć: |
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne