Elektryczne Renault Master przejedzie do 460 km na prądzie. Wiemy, ile kosztuje
Master E-Tech oficjalnie dołączył do polskiej gamy Renault. Kusi świetnymi możliwościami przewozowymi i sporym zasięgiem. A jak wygląda kwestia ceny?
Całkowicie nowy Master zadebiutował pod koniec 2023 roku. W kolejnych miesiącach do polskich salonów trafiła spalinowa wersja z dieslem wyceniana na minimum 133 400 zł netto. Teraz dołącza do niej pełnoprawny elektryk.
Klienci chcący jeździć na prądzie są skazani na 140-konny napęd zasilany akumulatorem o pojemności 87 kWh. Renault obiecuje bardzo przyzwoity zasięg na poziomie 460 km i niezłą moc ładowania, do 130 kW.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Niestety ceny nie są tak atrakcyjne jak w przypadku diesla. Za podstawową odmianę L2H2 o długości 5681 mm trzeba zapłacić 237 000 zł netto. Dłuższa wersja L3 (6311 mm) kosztuje natomiast tylko o 1200 zł więcej
Jeśli chodzi o wyposażenie, wybór (tak jak w przypadku napędu) ogranicza się do jednego wariantu. W standardzie dostaniemy m.in. tempomat, tylne czujniki parkowania, system utrzymania pasa ruchu, manualną klimatyzację, przesuwne drzwi po prawej stronie czy oświetlenie przestrzeni ładunkowej.
Chętni na więcej mogą skorzystać z długiej listy opcji i pakietów, jeszcze mocniej windujących cenę francuskiego dostawczaka.