DS uzupełnia gamę o wersję Performance Line

DS pełniący w koncernie PSA rolę marki premium kojarzy się przede wszystkim z elegancją i komfortem. Francuzi zapragnęli jednak tchnąć w swoje modele nieco więcej sportowego ducha.

DS uzupełnia gamę o wersję Performance Line
Aleksander Ruciński

01.09.2016 | aktual.: 01.10.2022 22:03

W ten sposób powstała linia DS Performance charakteryzująca się licznymi dodatkami, mającymi nadać modelom DS-a więcej agresji. Z oferty będą mogli skorzystać klienci decydujący się na modele DS3, DS3 Cabrio, DS4 oraz DS5.

Każde z aut z linii Performance wyróżnia się gamą niestandardowych lakierów nadwozia tworzących zgraną kompozycję z czarnymi wstawkami w postaci felg, osłon lusterek, czy dachu. Francuzi postanowili dopełnić całość chromem, który znajdziemy m.in. na listwach ochronnych, czy atrapie chłodnicy. Wisienką na torcie, podkreślającą, że mamy do czynienia z niestandardowym wydaniem są dyskretne, czerwone akcenty na felgach i wspomnianych już osłonach lusterek, które ciekawie kontrastują z czernią.

Obraz

Choć przedstawiciele DS-a poskąpili fotografii, musimy uwierzyć im na słowo, że wnętrza modeli Performance Line także będą robić wrażenie. Oprócz rozbudowanego, standardowego systemu multimediów z Apple CarPlay i MirrorLink klienci otrzymają także skórzaną tapicerkę z kontrastowymi przeszyciami oraz wstawki z aluminium i włókna węglowego.

Pewnym jest, że nowa seria trafi na rynek brytyjski i francuski. Jeszcze nie wiemy, czy będzie dostępna także w Polsce. Niebawem okaże się jak usportowione wydania przełożą się na zainteresowanie klientów. Posiadanie DS-a samo w sobie pozwala wyróżnić się z tłumu, a linia Performance jeszcze bardziej podkreśli wyjątkowy wybór właściciela. Szkoda tylko, że w parze z elementami wizualnymi nie idą żadne zmiany mechaniczne, przyczyniające się do poprawy osiągów.

Obraz

Nie możemy oprzeć się wrażeniu, że Performance Line jest opcją stworzoną nieco na siłę. DS-y, poza oczywiście małym DS3 Racing niezbyt kojarzą się ze sportowym charakterem. Francuzi najwyraźniej twierdzą inaczej lub po prostu starają się podążać za modą, co z kolei kłóci z wizerunkiem marki dla indywidualistów.

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)