Chromowany Mercedes SLS AMG GT3

Kilka miesięcy temu Mercedes zaprezentował przeznaczoną do serii wyścigów GT3 wersję Mercedesa SLS AMG. Samochód będzie dostępny w 2011 roku, kiedy to uzyskać ma już wszystkie potrzebne homologacje, aby móc startować w serii FIA GT3. Tymczasem zobaczcie jak wygląda to niecodzienne auto całe w chromie.

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Kilka miesięcy temu Mercedes zaprezentował przeznaczoną do serii wyścigów GT3 wersję Mercedesa SLS AMG. Samochód będzie dostępny w 2011 roku, kiedy to uzyskać ma już wszystkie potrzebne homologacje, aby móc startować w serii FIA GT3. Tymczasem zobaczcie jak wygląda to niecodzienne auto całe w chromie.

Znakiem rozpoznawczym Mercedesa SLS AMG GT3 jest między innymi przestylizowany zderzak przedni ze spoilerem, ogromne "skrzydło" z tyłu pojazdu, oraz zmodyfikowany zderzak tylny z dyfuzorem. Nie wspominam tutaj rzecz jasna o charakterystycznych drzwiach, które tak jak w wersji seryjnej otwierane są do góry.

SLS AMG GT3 napędzany jest 6,3-litrowym silnikiem, którego moc dokładnie określi jeszcze FIA, jednak wiadomo, że samochód przyśpiesza od 0 do 100km/h w 3,7 sekundy i rozwija prędkość maksymalną około 300km/h. Nie jest to może wartość oszałamiająca, jednak samochód powstał po to, aby doskonale prowadzić się w ciasnych zakrętach na torach wyścigów GT3.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Chromowany okaz na zdjęciach został zaprezentowany podczas F1 GP Niemiec przy torze Hockenheim. Stworzony został przez Laureus Design, po to aby promować fundację "Laureus Sport for Good Foundation", której partnerem jest między innymi Mercedes. Celem fundacji jest nagradzanie ludzi ze świata sportu, którzy swoją postawą i działaniem przyczyniają się do pozytywnych zmian w społeczeństwie. Mercedes chyba swój cel osiągnął, gdyż wcześniej nie miałem pojęcia o istnieniu takiej organizacji.[block position="inside"]8828[/block]

Źródło: Jonsibal

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut