Broń Ferrari na sezon 2010

Przed Wami broń Ferrari na sezon 2010, czyli bolid, który poprowadzi powracający po zeszłorocznym wypadku Felipe Massa oraz nowy nabytek stajni z Maranello, Fernando Alonso. Czym nowa maszyna różni się od zeszłorocznej? Zapraszamy na małe porównanie.

Obraz
Bartosz Pokrzywiński

Przed Wami broń Ferrari na sezon 2010, czyli bolid, który poprowadzi powracający po zeszłorocznym wypadku Felipe Massa oraz nowy nabytek stajni z Maranello, Fernando Alonso. Czym nowa maszyna różni się od zeszłorocznej? Zapraszamy na małe porównanie.

Na pierwszy rzut oka, bolid jak bolid. W tym sezonie włoska stajnia jeździ z nowym malowaniem, teraz mamy jeszcze więcej bieli, wspaniale kontrastującą czerwienią Ferrari. 8 cylindrów, 32 zawory, pojemność 2398 centymetrów sześciennych oraz waga poniżej 100 kilogramów, to wszystkie parametry techniczne jednostki napędowej jakie możemy poznać. Oczywiście każdy bolid w stawce musi mieć niemal identyczny silnik, zgodnie z wymaganiami FIA.

Zobaczmy co się zmieniło w porównaniu z zeszłorocznym, mało udanym i podobno bardzo trudnym w prowadzeniu F60.

Obraz

Na pierwszy rzut oka widzimy inny kształt nosa, nowy jest bardziej agresywny, nawiązuje trochę do bolidu Red Bulla z sezonu 2009, załamany w połowie przypomina trochę dziób Concorde'a. Urósł również rozstaw osi, jest to związane bezpośrednio z zamontowaniem większego baku paliwa, który w tym sezonie musi wystarczyć kierowcom na cały wyścig. W związku z tym inny kształt ma również pokrywa silnika. Więcej zdjęć w galerii.

Który ładniejszy?[block position="inside"]9329[/block]

Źródło: Formula1.pl

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Koniec rosyjskiego eldorado. Ogromny spadek sprzedaży chińskich aut
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Sprawdziłem, czy całoroczne dają radę latem. Test opon w warunkach drogowych
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Cupra Tindaya to nowa wizja przyszłości marki. Kierowcy nie zastąpi tryb autonomiczny
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Oto nowe Renault Clio. Pod maską duży silnik palący 3,9 l/100 km
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Relacja z targów IAA 2025: kolejna odsłona wojny Europa kontra Chiny
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nie znał nowych przepisów. Za głupi żart grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Dacia Duster z pakietem Sleep. Sprawdziłem, nie polecam
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić