BMW M3 i M4 wycenione. 414 900 zł to absolutne minimum
Zaledwie kilka dni po światowej premierze poznaliśmy oficjalne, polskie ceny nowego BMW M3 i M4. Jak nietrudno się domyślić, tanio nie jest. Za M3 trzeba wyłożyć nie mniej niż 414 900 zł, M4 jest o 5 tys. droższe. Co dostaniemy w zamian?
25.09.2020 | aktual.: 22.03.2023 10:08
Nowe BMW M3/M4 jest nie tylko mocniejsze i szybsze, ale też droższe od poprzednika. Biorąc pod uwagę poziom technicznego zaawansowania najnowszej odsłony oraz fakt, że ceny aut ostatnio mocno galopują, trudno się temu dziwić.
Polscy klienci póki co mają do wyboru dwie wersje nadwozia, traktowane tak naprawdę jak dwa osobne modele, oraz po dwa warianty napędu w każdej z nich. Na razie w gamie brakuje topowego wydania Competition xDrive, choć w najbliższych miesiącach powinno się to zmienić.
Nowe BMW M3 i M4 - ceny minimalne wersji silnikowych:
BMW M3 Limuzyna:
- 3.0 R6 480 KM M6 - od 414 900 zł
- 3.0 R6 510 KM Steptronic 8 - od 433 900 zł
BMW M4 Coupe:
- 3.0 R6 480 KM M6 - od 419 900 zł
- 3.0 R6 510 KM Steptronic 8 - od 438 900 zł
Powyższe ceny, choć wysokie, są jednak dopiero wstępem. Nikt kto decyduje się na takie auto nie kupuje bowiem podstawowego wydania, a trzeba przyznać, że lista opcji i konfiguracji, tradycyjnie dla BMW jest całkiem bogata.
Samych lakierów jest prawie 20, wliczając w to dwa zarezerwowane dla wydania Individual, wyceniane na kilkanaście tysięcy złotych. Do tego 7 wzorów felg, 8 tapicerek i 5 rodzajów listew ozdobnych we wnętrzu.
Jedną z ciekawszych opcji wydaje się pakiet M Track wyceniany na bagatela 73 920 zł. W jego skład wchodzi m.in. kontrola trakcji z 10-stopniową regulacją, ceramiczne hamulce, fotele wykonane z włókna węglowego czy kute felgi. Korzystając z listy dodatków, nietrudno przekroczyć kwotę pół miliona złotych, a pewnie da się i więcej.
Zresztą, spróbujcie sami - konfigurator jest już dostępny na polskiej stronie BMW.