Bentayga Hybrid otwiera nową kartę w dziejach firmy. To najoszczędniejszy Bentley w historii.

Bentley, marka luksusowych samochodów, która nigdy nie oglądała się za takimi małostkami jak zużycie paliwa, właśnie zaprezentowała najbardziej ekonomiczny i ekologiczny samochód w swojej historii. Jest SUV-em i hybrydą.

Bentayga Hybrid otwiera nową kartę w dziejach firmy. To najoszczędniejszy Bentley w historii.Firma zapewnia, że Bentayga Hybrid napędzana benzynowym silnikiem V6 nowej generacji będzie jeździła tak samo jak każdy Bentley, więc nie ma obaw o dynamikę i komfort. Jednocześnie nigdy w historii ich samochód nie emitował tylko 75 g CO2 na kilometr.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński
1
Bentayga Hybrid to nasz pierwszy krok na drodze do elektryfikacji, łączący tradycyjne wartości Bentleya z najnowszymi technologiami, który daje klientom to, co najlepsze z obu światów – powiedział podczas premiery Adrian Hallmark, nowy prezes i dyrektor generalny Bentley Motors. - Bentayga Hybrid zapoczątkowuje nowy sektor motoryzacyjny, luksusową hybrydę – dodał.
Bentayga Hybrid to nasz pierwszy krok na drodze do elektryfikacji, łączący tradycyjne wartości Bentleya z najnowszymi technologiami, który daje klientom to, co najlepsze z obu światów – powiedział podczas premiery Adrian Hallmark, nowy prezes i dyrektor generalny Bentley Motors. - Bentayga Hybrid zapoczątkowuje nowy sektor motoryzacyjny, luksusową hybrydę – dodał. © fot. mat. prasowe
Auto zbudowano według konfiguracji plug-in, z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Silnik spalinowy jest zarówno wspomagany elektrycznym, jak i może być całkowicie wyłączony, by Bentayga przeszła w tryb jazdy elektryczną. Aby uzyskać najwyższą wydajność, układ hybrydowy korzysta z danych nawigacji, wcześniej planując wyłączenie lub uruchomienie silnika benzynowego.
Auto zbudowano według konfiguracji plug-in, z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Silnik spalinowy jest zarówno wspomagany elektrycznym, jak i może być całkowicie wyłączony, by Bentayga przeszła w tryb jazdy elektryczną. Aby uzyskać najwyższą wydajność, układ hybrydowy korzysta z danych nawigacji, wcześniej planując wyłączenie lub uruchomienie silnika benzynowego. © fot. mat. prasowe
Akumulator ma według danych producenta wystarczyć na pokonanie 50 km w trybie elektrycznym, ale warto wspomnieć, że praktycznie każdy deklaruje taki zasięg dla hybryd plug-in. Ładowanie z domowego gniazda 230V ma trwać 7,5 godziny. Klienci otrzymają do auta specjalnie zaprojektowaną ładowarkę domową o wyszukanej stylistyce. Wraz z przewodami ma wyglądać elegancko i schludnie.
Akumulator ma według danych producenta wystarczyć na pokonanie 50 km w trybie elektrycznym, ale warto wspomnieć, że praktycznie każdy deklaruje taki zasięg dla hybryd plug-in. Ładowanie z domowego gniazda 230V ma trwać 7,5 godziny. Klienci otrzymają do auta specjalnie zaprojektowaną ładowarkę domową o wyszukanej stylistyce. Wraz z przewodami ma wyglądać elegancko i schludnie. © fot. mat. prasowe
Niestety producent nie podał żadnych danych technicznych czy informacji o osiągach. Poinformował jedynie, że przyspieszenie ma być na właściwym dla klasy i marki poziomie.
Niestety producent nie podał żadnych danych technicznych czy informacji o osiągach. Poinformował jedynie, że przyspieszenie ma być na właściwym dla klasy i marki poziomie. © fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe

Wybrane dla Ciebie

Mercedes jednak zostanie przy silnikach spalinowych. Kto mógł się tego spodziewać?
Mercedes jednak zostanie przy silnikach spalinowych. Kto mógł się tego spodziewać?
Test: Toyota Land Cruiser 70 2.8 D-4D - pierwotny samochód terenowy z nowoczesnym silnikiem
Test: Toyota Land Cruiser 70 2.8 D-4D - pierwotny samochód terenowy z nowoczesnym silnikiem
20 tys. pracowników do zwolnienia. Problemy motoryzacyjnego giganta
20 tys. pracowników do zwolnienia. Problemy motoryzacyjnego giganta
Nowa ekspresówka nad morze. Teraz to można jechać
Nowa ekspresówka nad morze. Teraz to można jechać
Nietypowy radiowóz w Australii. Nazwali go "Sierżantem Jimem"
Nietypowy radiowóz w Australii. Nazwali go "Sierżantem Jimem"
Motoryzacyjny gigant ogłosił upadłość. Ale to nie koniec kultowej firmy
Motoryzacyjny gigant ogłosił upadłość. Ale to nie koniec kultowej firmy
BMW zalegają od dwóch lat. Rabaty są sześciocyfrowe
BMW zalegają od dwóch lat. Rabaty są sześciocyfrowe
Ponad 8 mln złotych. Kradli jeden model, nie chodziło tylko o części
Ponad 8 mln złotych. Kradli jeden model, nie chodziło tylko o części
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
"Powinni tego zabronić!" Kubica wypalił o wygranym wyścigu
"Powinni tego zabronić!" Kubica wypalił o wygranym wyścigu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Jest nowa droga nad morze. Ekspresówka omija wąskie gardło
Jest nowa droga nad morze. Ekspresówka omija wąskie gardło