AC Schnitzer poprawił BMW M2

Kolejne M2 trafiło w ręce tunera. Tym razem bawarskim sportowcem zajął się uznany specjalista w temacie modyfikacji BMW jakim jest AC Schnitzer. Efekt prac zdecydowanie zasługuje na uwagę zarówno w kwestii wyglądu zewnętrznego jak i od strony technicznej.

AC Schnitzer poprawił BMW M2
Aleksander Ruciński

30.10.2016 | aktual.: 14.10.2022 14:00

Specjaliści z AC Schnitzer zdecydowali się na kompletny pakiet aerodynamiczny obejmujący imponującą dokładkę przedniego zderzaka, nowe progi oraz dyfuzor.
Specjaliści z AC Schnitzer zdecydowali się na kompletny pakiet aerodynamiczny obejmujący imponującą dokładkę przedniego zderzaka, nowe progi oraz dyfuzor.
Obraz
Nie zabrakło także imponujących, szarych felg w rozmiarze 20-cali, które dzięki zawieszeniu obniżonemu o 30 mm świetnie komponują się z nadwoziem bawarskiego Coupe.
Nie zabrakło także imponujących, szarych felg w rozmiarze 20-cali, które dzięki zawieszeniu obniżonemu o 30 mm świetnie komponują się z nadwoziem bawarskiego Coupe.
Obraz
Klienci mają do wyboru kilka rodzajów obręczy, choć wszystkie polakierowano odcieniami szarości. Jak widać, tuner przyłożył się do kwestii aerodynamiki. Zestaw ma dawać wymierne korzyści na torze.
Klienci mają do wyboru kilka rodzajów obręczy, choć wszystkie polakierowano odcieniami szarości. Jak widać, tuner przyłożył się do kwestii aerodynamiki. Zestaw ma dawać wymierne korzyści na torze.
Obraz
Wszystkie elementy pakietu wykonano z włókna węglowego. W zależności od życzenia klienta mogą być one polakierowane w kolor nadwozia lub nie.
Wszystkie elementy pakietu wykonano z włókna węglowego. W zależności od życzenia klienta mogą być one polakierowane w kolor nadwozia lub nie.
Obraz
Poza wyglądem, AC Schnitzer zajrzał także pod maskę. Klienci mogą zdecydować się na chiptuning trzylitrowej czterocylindrówki oraz autorski układ wydechowy, co owocuje wzrostem mocy z seryjnych 370 KM do 415 KM.
Poza wyglądem, AC Schnitzer zajrzał także pod maskę. Klienci mogą zdecydować się na chiptuning trzylitrowej czterocylindrówki oraz autorski układ wydechowy, co owocuje wzrostem mocy z seryjnych 370 KM do 415 KM.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
tuningBMWsegment s
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)