Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Historia:

Czy Polonez odnalazłby się w dzisiejszych czasach? Sprawdzamy, jak wyglądałby jego cennik DTM (część 4) – czas na sedany [historia motorsportu] Samochody Adolfa Hitlera - historia Rumuński francuz - historia Dacii [geneza motoryzacji] Sukces w trzech aktach: opowieść o tym jak Octavia stała się najpopularniejszym modelem w 122-letniej historii Škody Toyota przypomina o swoim prawdziwym rajdowym debiucie Pech, upadki i liczne powroty. Wyścigowa historia Alfy Romeo trwa od ponad 100 lat Urzekające bolidy, "porsche ze wschodu" i soczyste drifty na rajdowych trasach. Oto 120 lat Škoda Motorsport Oko w oko z Ferrari F50 w Katowicach. Warto spotykać swoich bohaterów 20 lat prekursora hybryd Pierre Cardin nie żyje. Słynny projektant miał swoją edycję AMC Javelina Hybrydy pokazują drugie oblicze. Koniec ze stereotypami

Popularne w tym tygodniu:

Do tych samochodów już nikt nie wrócił. Należały do ofiar zamachu na WTC z 11 września 2001 MX-5 z wanklem na wodór. Mazda miała takie auto już w latach 90.