Test vlog: Bentley Bentayga - odkryłem niespodziewane zakamarki w SUV-ie za milion

Bentley Bentayga to jeden z najbardziej luksusowych SUV-ów dostępnych na polskim rynku. Przy konfigurowania swojego egzemplarza nietrudno przekroczyć wartość miliona złotych. Co może kosztować tyle pieniędzy w przypadku SUV-a? Pokazuję to na poniższym filmie. Tak jak i pokazuję w nim elementy, których nie chcielibyśmy zobaczyć w bentleyu za taką cenę.

Na przestrzeni lat SUV-y przeszły długą drogę, która zaprowadziła ich w różne ciekawe miejsca, zwłaszcza w tych górnych sferach motoryzacji. Mamy tam egzotyczne SUV-y sportowe, pokroju Lamborghini Urusa, Maserati Levante Trofeo i Astona Martina DBX.

Z drugiej strony, mamy też SUV-y w wydaniu stricte luksusowym, gdzie prymat dzierżą Rolls-Royce Cullinan, Mercedes-Maybach GLS 600 i prezentowany Bentley właśnie.

W przypadku modelu Bentayga za siedmiocyfrową cenę dostajemy odpowiednią prezencję okazałego już za sprawą samych wymiarów nadwozia oraz stosowne wnętrze, które stroni od skromności tak pod względem wykorzystanych materiałów, jak i budowanego efektu. Pod maską tymczasem czeka benzynowe V8 o pojemności czterech litrów, które za sprawą mocy 550 KM potrafi posłać ten ważący całe 2340 kg wóz ku abstrakcyjnym prędkościom znacznie szybciej, niż ktokolwiek może się spodziewać.

Pod tymi względami to Bentley bez dwóch zdań. A pod jakimi temu brytyjskiemu SUV-owi trudniej uargumentować swoją cenę i przynależność to tak szacownej marki? Wymagało to trochę "gmerania", jak określiłem to przy nagraniu, ale znalazłem i takie detale. Zapraszam do zapoznania się z nimi.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Range Rover Sport SVR bierze wszystko: test ekstremalnego SUV-a Ford Tourneo Custom 2,2 TDCi Titanium 300L - test Chevrolet Malibu 2,4 LTZ - problemy sercowe [test autokult.pl] Fiat 500L Living 1,6 M-Jet Lounge - test Nowy Seat Tarraco - (nieco) spóźniona ofensywa z Hiszpanii Maserati Granturismo MC Sport Line – test, opinia, spalanie, cena Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Pierwsza jazda: Mercedes-Benz Klasy C (W206) - "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze Pielgrzymka do świątyni prędkości. Wjechałem Lamborghini Huracánem Evo Spyder na owal Autodromu Monza Test: Honda Jazz Crosstar - tak wiele za… tak wiele Kia Soul FL 1,6 XL - z dedykacją dla młodych [test autokult.pl] Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwsza jazda: Mercedes-Benz Klasy C (W206) - "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze