Test vlog: Bentley Bentayga - odkryłem niespodziewane zakamarki w SUV-ie za milion

Bentley Bentayga to jeden z najbardziej luksusowych SUV-ów dostępnych na polskim rynku. Przy konfigurowania swojego egzemplarza nietrudno przekroczyć wartość miliona złotych. Co może kosztować tyle pieniędzy w przypadku SUV-a? Pokazuję to na poniższym filmie. Tak jak i pokazuję w nim elementy, których nie chcielibyśmy zobaczyć w bentleyu za taką cenę.

Na przestrzeni lat SUV-y przeszły długą drogę, która zaprowadziła ich w różne ciekawe miejsca, zwłaszcza w tych górnych sferach motoryzacji. Mamy tam egzotyczne SUV-y sportowe, pokroju Lamborghini Urusa, Maserati Levante Trofeo i Astona Martina DBX.

Z drugiej strony, mamy też SUV-y w wydaniu stricte luksusowym, gdzie prymat dzierżą Rolls-Royce Cullinan, Mercedes-Maybach GLS 600 i prezentowany Bentley właśnie.

W przypadku modelu Bentayga za siedmiocyfrową cenę dostajemy odpowiednią prezencję okazałego już za sprawą samych wymiarów nadwozia oraz stosowne wnętrze, które stroni od skromności tak pod względem wykorzystanych materiałów, jak i budowanego efektu. Pod maską tymczasem czeka benzynowe V8 o pojemności czterech litrów, które za sprawą mocy 550 KM potrafi posłać ten ważący całe 2340 kg wóz ku abstrakcyjnym prędkościom znacznie szybciej, niż ktokolwiek może się spodziewać.

Pod tymi względami to Bentley bez dwóch zdań. A pod jakimi temu brytyjskiemu SUV-owi trudniej uargumentować swoją cenę i przynależność to tak szacownej marki? Wymagało to trochę "gmerania", jak określiłem to przy nagraniu, ale znalazłem i takie detale. Zapraszam do zapoznania się z nimi.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Ferrari 812 Competizione - koncert na wolnossące V12 i 830 KM na tylną oś Test: Renault Kangoo Van - gdy każdy twój dzień jest inny Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Test: Škoda Kodiaq RS - przyjemnie bezsensowna pozycja w gamie Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Land Rover Defender z Defender Factory. Test fabrycznie nowej terenówki z Wieliczki Cupra Leon ST E-Hybrid - myśli, że wie lepiej Pierwsza jazda: LEVC VN5 - ma jedną kartę przetargową, która nie ma znaczenia w Polsce Test Lexusa LS 500 w Miami. Japończycy powinni zacząć się chwalić Test: Ford Transit Trail 2.0 170 KM - wszechstronny, ale nie do ciężkiego terenu Škoda Citigo 1,0 MPI Elegance - powrót do miasta [test autokult.pl] Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy"

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Renault Trafic dCi 170 izoterma – z tyłu lodówka, a pod maską rakieta