Test vlog: Bentley Bentayga - odkryłem niespodziewane zakamarki w SUV-ie za milion

Bentley Bentayga to jeden z najbardziej luksusowych SUV-ów dostępnych na polskim rynku. Przy konfigurowania swojego egzemplarza nietrudno przekroczyć wartość miliona złotych. Co może kosztować tyle pieniędzy w przypadku SUV-a? Pokazuję to na poniższym filmie. Tak jak i pokazuję w nim elementy, których nie chcielibyśmy zobaczyć w bentleyu za taką cenę.

Na przestrzeni lat SUV-y przeszły długą drogę, która zaprowadziła ich w różne ciekawe miejsca, zwłaszcza w tych górnych sferach motoryzacji. Mamy tam egzotyczne SUV-y sportowe, pokroju Lamborghini Urusa, Maserati Levante Trofeo i Astona Martina DBX.

Z drugiej strony, mamy też SUV-y w wydaniu stricte luksusowym, gdzie prymat dzierżą Rolls-Royce Cullinan, Mercedes-Maybach GLS 600 i prezentowany Bentley właśnie.

W przypadku modelu Bentayga za siedmiocyfrową cenę dostajemy odpowiednią prezencję okazałego już za sprawą samych wymiarów nadwozia oraz stosowne wnętrze, które stroni od skromności tak pod względem wykorzystanych materiałów, jak i budowanego efektu. Pod maską tymczasem czeka benzynowe V8 o pojemności czterech litrów, które za sprawą mocy 550 KM potrafi posłać ten ważący całe 2340 kg wóz ku abstrakcyjnym prędkościom znacznie szybciej, niż ktokolwiek może się spodziewać.

Pod tymi względami to Bentley bez dwóch zdań. A pod jakimi temu brytyjskiemu SUV-owi trudniej uargumentować swoją cenę i przynależność to tak szacownej marki? Wymagało to trochę "gmerania", jak określiłem to przy nagraniu, ale znalazłem i takie detale. Zapraszam do zapoznania się z nimi.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mazda CX-3 2,0 150 KM AT SkyPassion - test, opinia, spalanie cena W poszukiwaniu recepty na idealnego hatchbacka - test wideo nowej Hondy Civic Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Renault Zoe Zen - życie z samochodem elektrycznym [część 2] Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2 Volkswagen Cross Touran 2,0 TDI DSG - biały kruk [test autokult.pl] Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Nowy Ford Focus 1,5 EcoBoost & 1,5 TDCi facelifting – pierwsza jazda Test: Volkswagen Golf 1.5 eTSI - tak oszczędny, że znów nie uwierzycie Mercedes-AMG C63 S po liftingu: muscle car nowej ery Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir - pogoń za Niemcami [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: Škoda Karoq Style 2.0 TDI - ma niemal wszystko, czego potrzebujesz, oprócz dobrej ceny Test: Volkswagen Golf GTE - z większym akumulatorem i coraz mniejszym sensem zakupu Test: Jeep Renegade 4xe S - na przygodę w małym gronie