Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Wyposażenie auta firmowego – oceniamy przydatność [cz. 3] Przekładnia zębatkowa [układ kierowniczy] Reflektory Full LED [oświetlenie] Opony letnie w rozmiarze 235/45 R18 w teście GTU. Premium wcale nie takie premium Poliuretan w zawieszeniu i pod silnikiem – wady i zalety Taryfikator mandatów i punktów karnych na rok 2013/2014 Nie tylko sztuczny dźwięk silnika. Producenci wygłuszają wnętrza głośnikami V8: Ferrari kontra reszta świata Hamulce bębnowe – konstrukcje, zalety i wady oraz dlaczego wciąż się je stosuje? AdBlue: jak z tym żyć? Niebawem czeka to wszystkie diesle Przyczyny awarii turbosprężarek – część 4 Przepływomierze powietrza - czyli jak zmierzyć powietrze

Popularne w tym tygodniu:

Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 9 części, które lepiej wymienić na używane, ale oryginalne Nowe auto i montaż LPG we własnym zakresie. Utrata gwarancji nie musi być problemem "Masło" w oleju silnikowym. To nic groźnego, ale nie należy bagatelizować Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? Jak zaoszczędzić na zakupie opon? Rocznik to podstawa, ale są drogi, którymi lepiej nie iść 27-letni lakier kontra zestaw do usuwania rys za 40 zł. Sprawdziłem, kto wygra pojedynek 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Co zrobić ze starymi oponami? Na pewno nie możesz ich wyrzucić jak zwykłych śmieci Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości Jak odkręcić obrobioną śrubę lub nakrętkę?