Test Volkswagena Craftera: najwygodniejszy samochód dostawczy pochodzi z Polski

Ten artykuł ma 2 strony:

VW Crafter 35 2.0 TDI (177 KM) - dane techniczne, wymiary

Volkswagen Crafter 35 2.0 TDI Furgon

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, podwójne turbo  
Rodzaj paliwa: olej napędowy  
Objętość skokowa: 1968 cm³  
Moc maksymalna: 177 KM  
Moment maksymalny: 410 Nm  
Skrzynia biegów: 8-stopniowa, automatyczna  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumna MacPherson  
Zawieszenie tylne: oś sztywna na resorach  
Koła, ogumienie przednie: 235/60 R17  
Koła, ogumienie tylne: 235/60 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

Furgon z podwyższonym dachem

 
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: 2055 kg  
Ładowność: 1445 kg  
Masa przyczepy: 3000 kg  
Długość: 5986 mm  
Wysokość: 2590 mm  
Rozstaw osi: 3640 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 75 l  
Wymiary przestrzeni ładunkowej i otworów (użyteczne):
Długosć: 305 cm  
Szerokość (podłoga): 176 cm  
Szerokość pomiędzy nadlokami: 138 cm  
Szerokość przy suficie: 152 cm  
Wysokość:  194 cm  
Szerokość otworu bocznego:  125 cm  
Wysokość otworu bocznego:  180 cm  
Szerokość otworu tylnego:  154 cm  
Wysokosc otworu tylnego:  182 cm  
Zużycie paliwa:
Zużycie paliwa (miasto): 10,0 l/100 km
Zużycie paliwa (90 km/h):

7,8 l/100 km (bez obciążenia)

8,4 l/100 km (obciążenie 1000 kg)

Zużycie paliwa (140 km/h): 12,8 l/100 km (bez obciążenia)
Zużycie paliwa (mieszane): 10,0–10,5 l/100 km
Średnie zużycie paliwa (katalogowe):  7,4–7,4 l/100 km
Emisja CO2: 193–201 g/km
Cena netto:
Model: od 87 027 zł  
Nadwozie jak testowy: od 101 740 zł  
Wersja napędowa jak testowy: od 106 677 zł  

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nissan Leaf - polska prezentacja modelu [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Nissan Leaf (2013) [pierwsza jazda autokult.pl] Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Mercedes-Benz Avantgarde V250 d - test, opinia, spalanie, cena Test Audi TT RS - oglądając konkurencję we wstecznym lusterku Pierwsza jazda Porsche 911 Cabrioletem: wersja 992, poprawiona Volkswagen Polo FL 1,2 BlueMotion Highline - test Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Nowa Toyota Camry: Passatowi szykuje się rywal, jakiego dawno nie miał Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Nissan Leaf udowadnia, że elektrykiem można jeździć na co dzień. Pod jednym warunkiem Škoda GreenLine i Green-Tec - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Test BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku? Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Test Porsche Panamera GTS: trudna sztuka konfiguracji