Test Volkswagena Craftera: najwygodniejszy samochód dostawczy pochodzi z Polski

Ten artykuł ma 2 strony:

VW Crafter 35 2.0 TDI (177 KM) - dane techniczne, wymiary

Volkswagen Crafter 35 2.0 TDI Furgon

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, podwójne turbo  
Rodzaj paliwa: olej napędowy  
Objętość skokowa: 1968 cm³  
Moc maksymalna: 177 KM  
Moment maksymalny: 410 Nm  
Skrzynia biegów: 8-stopniowa, automatyczna  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumna MacPherson  
Zawieszenie tylne: oś sztywna na resorach  
Koła, ogumienie przednie: 235/60 R17  
Koła, ogumienie tylne: 235/60 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

Furgon z podwyższonym dachem

 
Liczba drzwi: 4  
Masa własna: 2055 kg  
Ładowność: 1445 kg  
Masa przyczepy: 3000 kg  
Długość: 5986 mm  
Wysokość: 2590 mm  
Rozstaw osi: 3640 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 75 l  
Wymiary przestrzeni ładunkowej i otworów (użyteczne):
Długosć: 305 cm  
Szerokość (podłoga): 176 cm  
Szerokość pomiędzy nadlokami: 138 cm  
Szerokość przy suficie: 152 cm  
Wysokość:  194 cm  
Szerokość otworu bocznego:  125 cm  
Wysokość otworu bocznego:  180 cm  
Szerokość otworu tylnego:  154 cm  
Wysokosc otworu tylnego:  182 cm  
Zużycie paliwa:
Zużycie paliwa (miasto): 10,0 l/100 km
Zużycie paliwa (90 km/h):

7,8 l/100 km (bez obciążenia)

8,4 l/100 km (obciążenie 1000 kg)

Zużycie paliwa (140 km/h): 12,8 l/100 km (bez obciążenia)
Zużycie paliwa (mieszane): 10,0–10,5 l/100 km
Średnie zużycie paliwa (katalogowe):  7,4–7,4 l/100 km
Emisja CO2: 193–201 g/km
Cena netto:
Model: od 87 027 zł  
Nadwozie jak testowy: od 101 740 zł  
Wersja napędowa jak testowy: od 106 677 zł  

Zobacz również: Wideotest Maserati Ghibli

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Dwa żywioły: Mini Countryman JCW w porównaniu z Volvo XC40 T5 Audi RS5: perfekcyjna maszyna, której nie pokochałem Nowy SsangYong Rexton 2.2 Diesel: nie chińczyk lecz koreańczyk Audi RS 4 Avant: geny Porsche wciąż mu służą Seat Leon Cupra R: długo na niego czekaliśmy, ale było warto O tym, jak Porsche 911 GT3 RS zdefiniowało mi prawdziwy samochód sportowy Komfort przewidywalności: pierwsza jazda nowym Volvo V60 Chuligan obejmuje tron. Nowy Ford Fiesta ST rusza do walki Pojedynek hybrydowych crossoverów z Dalekiego Wschodu: Kia Niro vs Toyota C-HR BMW i8 nadal prezentuje się zjawiskowo. Apetyt rośnie zwłaszcza w wersji Roadster Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Test Audi Q7 e-tron: do zakupu nawet ponad 80 tysięcy zł w prezencie Dzień dobry Kodiaq! Startujemy z testem długodystansowym SUV-a Škody Jeździłem najlepszym Volkswagenem w historii. Nowy Touareg coraz bliżej Porsche Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6 Nowe rozdanie w klasie premium - DS 7 Crossback kontra BMW X2 Nowe Audi A6 bez tajemnic: pierwsze wrażenia i zapowiedź testu wideo Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień Mercedes Klasy X 250d Power: SUV w segmencie pick-upów? Porównanie limuzyn dla prezesa - Audi A8 i Mercedes-Benz S560

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić