Bentayga Hybrid otwiera nową kartę w dziejach firmy. To najoszczędniejszy Bentley w historii.

Bentley, marka luksusowych samochodów, która nigdy nie oglądała się za takimi małostkami jak zużycie paliwa, właśnie zaprezentowała najbardziej ekonomiczny i ekologiczny samochód w swojej historii. Jest SUV-em i hybrydą.

Firma zapewnia, że Bentayga Hybrid napędzana benzynowym silnikiem V6 nowej generacji będzie jeździła tak samo jak każdy Bentley, więc nie ma obaw o dynamikę i komfort. Jednocześnie nigdy w historii ich samochód nie emitował tylko 75 g CO2 na kilometr.
fot. mat. prasowe

Firma zapewnia, że Bentayga Hybrid napędzana benzynowym silnikiem V6 nowej generacji będzie jeździła tak samo jak każdy Bentley, więc nie ma obaw o dynamikę i komfort. Jednocześnie nigdy w historii ich samochód nie emitował tylko 75 g CO2 na kilometr.

- Bentayga Hybrid to nasz pierwszy krok na drodze do elektryfikacji, łączący tradycyjne wartości Bentleya z najnowszymi technologiami, który daje klientom to, co najlepsze z obu światów – powiedział podczas premiery Adrian Hallmark, nowy prezes i dyrektor generalny Bentley Motors. - Bentayga Hybrid zapoczątkowuje nowy sektor motoryzacyjny, luksusową hybrydę – dodał.
fot. mat. prasowe

- Bentayga Hybrid to nasz pierwszy krok na drodze do elektryfikacji, łączący tradycyjne wartości Bentleya z najnowszymi technologiami, który daje klientom to, co najlepsze z obu światów – powiedział podczas premiery Adrian Hallmark, nowy prezes i dyrektor generalny Bentley Motors. - Bentayga Hybrid zapoczątkowuje nowy sektor motoryzacyjny, luksusową hybrydę – dodał.

Auto zbudowano według konfiguracji plug-in, z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Silnik spalinowy jest zarówno wspomagany elektrycznym, jak i może być całkowicie wyłączony, by Bentayga przeszła w tryb jazdy elektryczną. Aby uzyskać najwyższą wydajność, układ hybrydowy korzysta z danych nawigacji, wcześniej planując wyłączenie lub uruchomienie silnika benzynowego.
fot. mat. prasowe

Auto zbudowano według konfiguracji plug-in, z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Silnik spalinowy jest zarówno wspomagany elektrycznym, jak i może być całkowicie wyłączony, by Bentayga przeszła w tryb jazdy elektryczną. Aby uzyskać najwyższą wydajność, układ hybrydowy korzysta z danych nawigacji, wcześniej planując wyłączenie lub uruchomienie silnika benzynowego.

Akumulator ma według danych producenta wystarczyć na pokonanie 50 km w trybie elektrycznym, ale warto wspomnieć, że praktycznie każdy deklaruje taki zasięg dla hybryd plug-in. Ładowanie z domowego gniazda 230V ma trwać 7,5 godziny. Klienci otrzymają do auta specjalnie zaprojektowaną ładowarkę domową o wyszukanej stylistyce. Wraz z przewodami ma wyglądać elegancko i schludnie.
fot. mat. prasowe

Akumulator ma według danych producenta wystarczyć na pokonanie 50 km w trybie elektrycznym, ale warto wspomnieć, że praktycznie każdy deklaruje taki zasięg dla hybryd plug-in. Ładowanie z domowego gniazda 230V ma trwać 7,5 godziny. Klienci otrzymają do auta specjalnie zaprojektowaną ładowarkę domową o wyszukanej stylistyce. Wraz z przewodami ma wyglądać elegancko i schludnie.

Niestety producent nie podał żadnych danych technicznych czy informacji o osiągach. Poinformował jedynie, że przyspieszenie ma być na właściwym dla klasy i marki poziomie.
fot. mat. prasowe

Niestety producent nie podał żadnych danych technicznych czy informacji o osiągach. Poinformował jedynie, że przyspieszenie ma być na właściwym dla klasy i marki poziomie.

fot. mat. prasowe

Zobacz również: Autokult odc.3 - Nowa Toyota Supra, Opel GTX Experimental, Red Bull Ring

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Odmłodzony Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Więcej mocy, więcej frajdy Škoda Fabia Combi po liftingu. Właśnie przestała być prostym samochodem Wyrafinowane Touring Superleggera Sciadipersia. Pod tą nazwą kryje się znany model Alpine A110 Pure i Legende. Dwie wersje dla różnych klientów Znalazłem najfajniejszy samochód świata. Pochodzi z 1939 roku i ma przezroczyste nadwozie 9 wilków w owczej skórze. Wybraliście ulubione "sleepery" Klasyczny traktor w eleganckim wydaniu. Amerykanie poprawiają Anglików Co można było obejrzeć na Chicago Auto Show? Relacja zdjęciowa czytelnika Cannes, Nicea i Monako obfitują w wyjątkowe auta. Galeria od czytelnika Tata H5X Concept - idealny samochód na randkę i na ryby Zapomnij o nartach. Nissan 370Zki dostarczy więcej frajdy na stoku Jaguar składa odważne obietnice. Elektryczny I-Pace naładuje się do 80% w mniej niż 45 minut BMW chwali się testami serii 8 na torze. Samochód brzmi obłędnie Nissan Xmotion: drapieżny na zewnątrz, kojący wewnątrz Infiniti znów porywa stylistyką i pokazuje nowy kierunek. Tworzy kolejne dzieło sztuki Historia zaginionego Forda Mustanga z "Bullitta". Przepadł na blisko 40 lat Nowy Ford Mustang Bullitt po 50 latach od premiery filmu. Powstała nowa produkcja z pościgiem Nowy Mercedes Klasy G będzie lepszą terenówką. Mamy informacje techniczne Gratulacje, 2018. Oto 8 samochodów, które przez ciebie mają 10 lat Škoda Suberb L&K o mocy 280 KM - czy najdroższy model czeskiej marki jest też najlepszy? Napiękniejszy samochód 2017 roku. Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet zachwycił wszystkich Nowe BMW X7 na pierwszych, oficjalnych zdjęciach. Produkcja już trwa Lamborghini przypomina o swoim pierwszym SUV-ie. Miał geny supersamochodu Alpine A110 na nowych zdjęciach. Francuzi gotowi do walki z Porsche