Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition. Spokojnie do celu

Ten artykuł ma 2 strony:

Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition — dane techniczne

Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R3  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 999 cm³  
Moc maksymalna: 115 KM przy 5000 rpm  
Moment maksymalny: 175 Nm przy 2000–3500 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna  
Typ napędu: RWD  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 215/55 R17  
Koła, ogumienie tylne: 215/55 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1265 kg  
Ładowność: 613 kg  
Długość: 4382 mm  
Szerokość: 1841 mm  
Wysokość: 1605 mm  
Rozstaw osi: 2638 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 52 l  
Pojemność bagażnika: 406/1630 l  
Osiągi:
  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 10,6 s  
Prędkość maksymalna: 187 km/h
Zużycie paliwa (miasto): 6,2 l/100 km 8,3 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,8 l/100 km b.d. l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,4 l/100 km b.d. l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 9,0 l/100 km
Emisja CO2: 117–121 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 87 900 zł  
1.0 TSI od: 87 900 zł  
Samochód testowy od: 107 000 zł  

Zobacz również: Tylko na Autokult.pl

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lamborghini Huracan Evo: test najnowszego superauta z Sant'Agata Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test Kia Picanto 1.2 X-line: kosztowny indywidualizm Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG vs Mini Cooper S - powrót do przyszłości [test autokult.pl] Opel Movano 2,3 CDTI L3H2 (2016) - gotów do pracy Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Audi R8 upodabnia się do samochodu wyścigowego. Nie tylko z wyglądu BMW i8 Roadster: sposób, aby stać się sławnym Mitsubishi L200 Black Edition: sprawdzam w jakiej formie schodzi ze sceny Mazda MX-5 2,0 MZR - nieuprzejma sympatia [galeria i test]

Popularne w tym tygodniu:

Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Toyota Yaris czwartej generacji. Najważniejsza jest hybryda Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta?