Tesla dostarcza kolejne modele 3. Klienci oczekiwali czegoś zupełnie innego

Model 3 Tesli nie jest najważniejszym samochodem w historii motoryzacji, ale stanowi klucz do utrzymania się marki na rynku. By ruszyć z masową produkcją, zdecydowano się na oszczędności. Klienci właśnie odbierają swoje auta i nie są zadowoleni z końcowego produktu.

Tak podobno wygląda Tesla 3. Podobno, bo na żywo widziało ją kilka osób

Tak podobno wygląda Tesla 3. Podobno, bo na żywo widziało ją kilka osób (mat. prasowe)

Już niedługo miną dwa lata od momentu oficjalnej premiery Modelu 3. Zaprezentowane w marcu 2016 roku auto miało spopularyzować samochody elektryczne. Odważnie nazwany współczesnym modelem T wóz miał zapisać się złotymi zgłoskami na kartach historii. Wyszło jak zawsze. Do końca tego roku fabrykę ma opuścić łącznie pół miliona aut. W ciągu ostatnich 6 miesięcy dostarczono zaledwie 1770 egzemplarzy.

Nawet jeśli przymkniemy oko na kwestię liczb, nie możemy zrobić tego z kwestiami jakościowymi. Egzemplarze, które odebrali niedawno klienci, okazują się być wybrakowane. Zarzuty padają głównie pod względem materiałów.

Tak prezentuje się wnętrze Tesli 3 w oficjalnej komunikacji

Klienci, którzy zdecydowali się na pakiet premium (wart 5000 dolarów) otrzymali Modele 3 z podsufitką wykonaną z tkaniny. Co więcej, pokryto nią słupki B oraz osłony przeciwsłoneczne. Kolorowy miszmasz zaskoczył właścicieli, którzy spodziewali się Alcantary.

Nic dziwnego. Choć na stronie nie ma słowa o wykorzystaniu Alcantary, konsumenci wierzyli, że będzie ona na pokładzie auta. Model 3 konfigurowali na podstawie zdjęć prasowych, filmów z YouTube oraz opinii pierwszych właścicieli. Wychodzi więc na to, że niektóre, starsze egzemplarze są lepiej wyposażone niż aktualnie wyjeżdżające z fabryki auta.

Odpowiedź Tesli nie pozostawia złudzeń – wszystkie modele 3 będą miały podsufitkę z tego samego materiału co modele S oraz X. Unifikacja pozwoli przyspieszyć produkcję. Choć specyfikacja nigdy nie mówiła o Alcantarze, podsufitka z tkaniny okazuje się wyjątkowo łatwa w czyszczeniu. Przynajmniej tyle.

Zobacz również: Jaguar pogroził Tesli palcem. Elektryczna wersja SUV-a iPace ma 400 KM i prawie 500 km zasięgu

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Najciekawsze motoryzacyjne aukcje na WOŚP. Można pomóc i świetnie się bawić Prezydent Turkmenistanu nie zwalnia z absurdami. Teraz zakazał kobietom prowadzić auta Koniec dominacji Volvo? Volkswagen najbezpieczniejszy w trzech klasach na sześć! Toyota GR Super Sport Concept. Hybryda nie musi być nudna Nowy silnik do Golfa jest o 5 KM mocniejszy i 4400 zł droższy. Różnica tkwi w technice Zamieszanie z naklejkami na szybach. Ministerstwo Infrastruktury wyjaśnia Ford Edge dostaje moc. Dużo mocy Fiat Tipo podrożał. Czy wciąż można nazwać go tanim? Sprawdzamy ceny konkurencji Amerykanie w Oregonie wreszcie mogą sami tankować samochód. I są tym faktem przerażeni Klub piłkarski jest jak Suzuki. Kolejna umowa sponsorska japońskiej marki Mercedes chwali się nowymi multimediami. Lepiej, żebyś miał sprawne kciuki Mini zmieniło się tak bardzo, że nie zauważyłem jego premiery. Mój błąd BMW pewnie nie chce, byśmy oglądali te zdjęcia. Tak wygląda nowa seria 8 Jeszcze więcej małych SUV-ów! Producenci nie zwalniają tempa "Farmkhama" to dowód, że Clarksonowi nie skończyły się pomysły. Oby więcej takich Ponad 370 km przejechane bokiem. BMW odzyskało dawny rekord Polska policja zawstydziła spotterów. W 3 godziny odnaleźli astona martina i rolls-royce'a Czy to prototyp nowego supersamochodu McLarena? Zamaskowany wóz przyłapany w Londynie Tankowanie auta podczas ośmiogodzinnego driftu. BMW sięgnęło po rozwiązania z samolotu Wyniki spalania dalej są nierealistyczne. Ile naprawdę palą samochody? Škoda Fabia przegrała batalię o popularność u Kowalskiego. Zaskakujący zwrot akcji Zrobili z "malucha" potwora na kołach. Ma silnik Hayabusy o mocy 190 KM Trolls Royce na sprzedaż. Najodważniejsze auto ostatnich lat zmienia właściciela Najbardziej popularne samochody używane 2017 roku. Królują kompakty

Popularne w tym tygodniu:

Volvo z nowym rekordem. Żaden pasażer XC90 nie zginął na brytyjskich drogach Vosco S106 to nie pierwszy pomysł na nowy polski samochód. Ale ten wreszcie ma sens Wysokie kary za wjazd do lasu. Leśnicy urządzili łowy BMW M2 Competition podnosi poprzeczkę. Moc przekroczyła już 400 KM Polacy jeżdżą bez OC przez niezrozumienie przepisów. Kara to nawet 4200 zł Biznes Keanu Reevesa kwitnie. Aktor swój majątek inwestuje w jednoślady Ma 800-konne V8 i ostry, różowy kolor. Karolina Pilarczyk pokazała swój nowy wóz Niemieckie władze chcą zakazu diesli. Producent aut uważa, że to bez sensu Samodzielne zdejmowanie blokady na koło nie ma sensu. Chyba, że zwrócicie ją nienaruszoną Senator zarzuca twórcom Syreny, że ich auto to fikcja. Odpowiadają prezentując kolejne wcielenie modelu Nowa Toyota Supra nadchodzi wielkimi krokami. Nie będzie tania Volkswagen będzie mniej niemiecki. Dostanie nowe logo i więcej kolorów