Mini John Cooper Works Rally: jak prowadzi się najnowszy wóz Rajdu Dakar?

Ten artykuł ma 2 strony:

Mini John Cooper Works Rally — test

Mini John Cooper Works Rally (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R6, turbodoładowany (zwężka 38 mm)  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2993 cm³  
Moc maksymalna: 340 KM przy 3250 rpm  
Moment maksymalny: 800 Nm przy 2100 rpm  
Skrzynia biegów 6-biegowa, sekwencyjna sterowana hydraulicznie Sadev  
Typ napędu: Na cztery koła z trzema dyferencjałami (4×4)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane AP Racing 320×32 mm  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane i chłodzone cieczą AP Racing 320×32 mm  
Zawieszenie przednie: gwintowane Reiger Racing  
Zawieszenie tylne: gwintowane Reiger Racing  
Koła, ogumienie przednie: 245/80 R16  
Koła, ogumienie tylne: 245/80 R16  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 3  
Masa własna: 1952,5 kg  
Długość: 4350 mm  
Szerokość: 1999 mm bez lusterek
2041 mm z lusterkami
 
Wysokość: 2000 mm  
Rozstaw osi: 2900 mm  
Rozstaw kół przód/tył 1736 / 1736 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 385 l  

Zobacz również: Mini Cooper S stary - wydech

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - docenisz go podczas jazdy Skoda Superb: bagażnik do zadań specjalnych Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Gdy emocje już opadną: czy Alfa Romeo Giulia zachowuje swój urok z silnikiem diesla? Skoda Yeti Outdoor Tour 4x4 2,0 TDI: szorstki typ Sprawdzamy system launch control w Skodzie Superb Laurin & Klement 280 KM Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet: tak wiele za tak niewiele W poszukiwaniu przestrzeni, komfortu i stylu: porównanie dwóch francuskich minivanów Ford Kuga 2.0 TDCi AWD Titanium: lepszy niż pokazują statystyki Koreańczycy mierzą wysoko: pierwsza jazda Hyundaiem Koną w Namyang Volvo V40 Cross Country T5 AWD Summum - nadal atrakcyjne Škoda Octavia 1.0 TSI Joy (2017) - czy rozmiar ma znaczenie? Audi Q2 2.0 TDI quattro: mały crossover za 200 tys. zł Praktyczne rozwiązania w Skodzie Superb Infiniti Q50 S: tani sposób na mocnego i ładnego sedana Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Renault Talisman Grandtour Initiale Paris Energy DCI 160 EDC - francuski pomysł na kombi Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI: godny rywal Astry i Golfa Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego BMW M240i xDrive: idealne dla amatora Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją?

Popularne w tym tygodniu:

Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy? Porsche Panamera 4 E-Hybrid - luksusowa hybryda podszyta sportowym duchem Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna? Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera