Kia Sorento 2.2 CRDi 6AT - duży SUV za nieduże pieniądze

Ten artykuł ma 2 strony:

Kia Sorento (2016) 2.2 CRDi 6AT — dane techniczne, spalanie, cena

Kia Sorento (2016) 2.2 CRDi AT6

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowanie  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Z przodu, poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 2199 cm³  
Moc maksymalna: 200 KM (3800 rpm)  
Moment maksymalny: 441 Nm (1750–2750 rpm)  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na wszystkie koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 11,1 m  
Koła, ogumienie przednie: 235/55 R19  
Koła, ogumienie tylne: 235/55 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1878 kg  
Ładowność: 742 kg  
Długość: 4780 mm  
Szerokość: 1890 mm bez lusterek  
Wysokość: 1685 mm  
Rozstaw osi: 2780 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1628/1639 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 71 l  
Pojemność bagażnika: 1662 (2), 605 (5), 142 (7) l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 9,6 s  
Prędkość maksymalna: 203 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,7 l/100 km ok. 10,3 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,1 l/100 km ok. 7,7 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,7 l/100 kml ok. 9,5 l/100 km
Emisja CO2: 177 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena testowego egzemplarza: 195 500 zł + 13 000 zł (opcje)  
Wersja silnikowa od: 161 500 zł  
Model od: 147 500 zł  
Wybrane wyposażenie standardowe wersji XL:
Elementy nadwozia: Przyciemniane tylne szyby
Elementy wnętrza: Skórzana tapicerka foteli z pakietem zimowym
Koła i opony: Obręcze 19-calowe z oponami 235/55 R19
Komfort: Kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, elektryczna regulacja fotela kierowcy i pasażera, system bezkluczowy, automatyczna klapa bagażnika, klimatyzacja automatyczna dla 1 i 2 rzędu oraz manualna dla 3 rzędu, elektryczne szyby i lusterka, komputer pokładowy, tempomat
Bezpieczeństwo: Reflektory ksenonowe, asystent pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, system monitorowania martwego pola i ruchu pojazdów z tyłu, 6 poduszek powietrznych, isofix, regulowany kąt pochylenia zagłówka, ABS, VSM, ESC, HAC, BAS, TSA, ESS, aktywna maska, TMPS
Multimedia: Kia Navi System z  Bluetooth, Kia Supervision Cluster z ekranem 7” LCD
Mechanika: Napęd AWD, 7 miejsc, elektryczny hamulec ręczny, tylne lampy LED, Kia Flex Steer, Start Stop, automatyczna skrzynia biegów
Wybrane wyposażenie opcjonalne auta testowego:
Elementy nadwozia: -

 

Elementy wnętrza: Szklany dach (4000 zł)
Koła i opony: -
Komfort: -
Bezpieczeństwo: Pakiet Technologiczny: KiaRoundViewCamera, KiaAutoParkAssist, KiaSmartCruiseControl, Nivomat, tuner cyfrowy DAB (9000 zł)
Multimedia: -
Mechanika: -

Zobacz również: Przystanek Bieszczady - Skodą Karoq odkrywamy polską Alaskę

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Suzuki Baleno 1.2 DualJet SHVS: czy mikrohybryda ma sens? Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Seat Ibiza Cupra - test Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Volvo S60 T6 AWD Polestar - pokrewieństwo kontrolowane Lexus CT200h F-Sport, czyli drapieżny styl "eko" [test autokult.pl] BMW 218d Active Tourer Luxury Line - test Mercedes-Benz C250 Coupé Sport - wbrew stereotypom [test autokult.pl] BMW 520d GT - ostatnia z miotu [test autokult.pl] Citroën C5 2.0 HDI 160 Exclusive Hydroactive - niewątpliwie francuski [test autokult.pl] Audi S7 Sportback TDI to jest dokładnie to, czego oczekiwałem. Tylko ten tylny zderzak...

Popularne w tym tygodniu:

Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Test BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku? Test Porsche Panamera GTS: trudna sztuka konfiguracji