Brabus Bullit Black Arrow | Pogrom!

Brabus Bullit Black Arrow | Pogrom!

Brabus Bullit Black Arrow | Pogrom!
Platforma Autokult
15.05.2008 15:02, aktualizacja: 02.10.2022 14:31

Gościnny wpis Globiego z AutoFoto

730 koni, 1320 Nm momentu obrotowego i w 24,5 sekundy od 0 do 300 km/h... Do tego ponad 360 km/h prędkości maksymalnej - nie, to nie dane techniczne kolejnego konkurenta legendarnego Bugatti Veyrona. Tyle potrafi "zwykła" C-Klasa Mercedesa, która już zasłużyła na miano najlepiej prowadzącego się samochodu spod znaku 3-ramiennej gwiazdy od dawna. BMW 3 drży o swój dalszy prymat najbardziej dziarskiego małego auta klasy premium, tymczasem Brabus powołał do życia prawdziwy fenomen. Nawet fabrycznie podkręcone modele AMG stają się resorakami dla małych chłopców.

Gościnny wpis Globiego z AutoFoto

730 koni, 1320 Nm momentu obrotowego i w 24,5 sekundy od 0 do 300 km/h... Do tego ponad 360 km/h prędkości maksymalnej - nie, to nie dane techniczne kolejnego konkurenta legendarnego Bugatti Veyrona. Tyle potrafi "zwykła" C-Klasa Mercedesa, która już zasłużyła na miano najlepiej prowadzącego się samochodu spod znaku 3-ramiennej gwiazdy od dawna. BMW 3 drży o swój dalszy prymat najbardziej dziarskiego małego auta klasy premium, tymczasem Brabus powołał do życia prawdziwy fenomen. Nawet fabrycznie podkręcone modele AMG stają się resorakami dla małych chłopców.

Klasyczna, 4-drzwiowa karoseria Mercedesa C-Klasy posłużyła do stworzenia modelu Brabus Bullit Black Arrow. Najnowsza technologia i niczym nieposkromiona fantazja inżynierów zaowocowały prawdziwym potworem! Setkę osiąga w niespełna 4 sekundy, osiągami bijąc na głowę najmocniejszą E-klasę i depcząc po piętach stuningowanemu CLS'owi, uważanemu za najszybsza limuzynę na świecie (365 km/h).

Zwijamy w garści paragon na 348000 euro i możemy ruszać w drogę. Zanim jednak spróbujemy wcisnąć gaz, przyjrzyjmy się ospojlerowaniu - projekt nadwozia został skrupulatnie przetestowany w tunelu aerodynamicznym, a żaden fragment nie jest profilowany bezsensownie. Odpowiednie kierowanie strumieni powietrza ma służyć znacznej poprawie dynamiki oraz własności trakcyjnych, szczególnie w zakresie prędkości powyżej 300 km/h. Czyli torowych...

Czytaj więcej na AutoFoto!

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)