2013 Tata Nano – nowa wersja silnikowa i kilka poprawek

Tata Motors ogłosiło zmiany na nowy rok modelowy modelu Nano. Kluczową będzie wprowadzenie wersji silnikowej CNG. Poza tym samochód otrzyma kilka modyfikacji mających podnieść jego prestiż, jakkolwiek to brzmi w odniesieniu do taniego malucha z Indii.

Obraz
Piotr Ślusarczyk

Tata Motors ogłosiło zmiany na nowy rok modelowy modelu Nano. Kluczową będzie wprowadzenie wersji silnikowej CNG. Poza tym samochód otrzyma kilka modyfikacji mających podnieść jego prestiż, jakkolwiek to brzmi w odniesieniu do taniego malucha z Indii.

Tata Nano ma być teraz „bardziej cudowne” dzięki chromowanym dodatkom, nowemu tylnemu zderzakowi czy możliwości zamówienia jednego z czterech zestawów personalizujących samochód: Jet, Remix, Alpha, Peach. Te ostatnie wniosą dach w kontrastującym kolorze (zestaw Alpha), pakiet aerodynamiczny, felgi aluminiowe i grafiki na karoserii.

Najważniejszą zmianą w odświeżonym Nano jest dodanie nowej wersji silnikowej. Od teraz klienci będą mieli do wyboru silnik o pojemności 624 cm[sup]3[/sup], który generuje 38 KM i 51 Nm, i nową jednostkę Bi-Fuel o takiej samej pojemności, która po zatankowaniu gazu ziemnego (CNG) dostarczy 33 KM i 45 Nm.

Obraz

Nano po kuracji odmładzającej od poprzednich ewolucji różni się także wnętrzem. Maluch otrzymał nową konsolę centralną, schowki i odświeżony wzór tapicerki. Na liście opcji pojawiły się dodatkowo metalowe wstawki lub dodatki w kolorze nadwozia, 4-głośnikowy system audio AmphiStream z łącznością Bluetooth, USB, i AUX oraz system bezkluczykowy.

Tata Nano z 2013 rocznika modelowego wejdzie do sprzedaży w przyszłym miesiącu w cenie 150 000 rupii indyjskich (ok. 8300 zł). Nabywca dostanie 4-letnią gwarancję z limitem na poziomie 60 000 km.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/6] Źródło zdjęć: |

Źródło: Tata Motors

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
"Przebrali" auta z Chin. Teraz nie mogą znaleźć klientów
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟