2013 Aston Martin Rapide - odświeżony model przyłapany bez kamuflażu

Aston Martin Rapide to jedna z najlepiej wyglądających usportowionych limuzyn. Pojazd pojawił się na rynku w 2010 roku, a brytyjski producent już planuje drobny facelifting. Nieco poprawiony pojazd został ostatnio przyłapany bez żadnego kamuflażu. Czego możemy się spodziewać w odświeżonym modelu?

Obraz
Arkadiusz Gabrysiak

Aston Martin Rapide to jedna z najlepiej wyglądających usportowionych limuzyn. Pojazd pojawił się na rynku w 2010 roku, a brytyjski producent już planuje drobny facelifting. Nieco poprawiony pojazd został ostatnio przyłapany bez żadnego kamuflażu. Czego możemy się spodziewać w odświeżonym modelu?

Otóż zmian zbyt wielu nie będzie. Brytyjscy styliści zdecydowali się jedynie na drobne poprawki. Odświeżony Rapide został wyposażony w nowy zderzak przedni, który przypomina ten z modelu Virage. Zmiany są więc najbardziej widoczne w dolnej części przedniego zderzaka. Z tyłu dostrzeżemy minimalnie przestylizowany zderzak oraz nieco większy spoiler na tylnej klapie.

Pod maską znajdzie się najprawdopodobniej ta sama jednostka napędowa - 6,0-litrowy silnik w układzie V12 generujący 477 KM i 600 Nm. Ostatnio w Sieci pojawiły się także pogłoski o mocniejszym wariancie, który ma przyjąć oznaczenie Rapide S.

Obraz

Spekuluje się, że Aston Martin Rapide S będzie napędzany tym samym silnikiem, jednak jego moc zostanie podniesiona do około 517 KM. Dzięki temu mocniejsza wersja mogłoby przyspieszać do pierwszych 100 km/h w mniej niż 5 sekund. Możliwe więc, że kosmetyczne zmiany, które szykuje Aston Martin, wiążą się w pewnym stopniu z planami wprowadzenia do sprzedaży modelu Rapide S.

  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
  • Obraz
[1/5] Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
W USA samolot wylądował na aucie. Wszystko się nagrało
W USA samolot wylądował na aucie. Wszystko się nagrało
Podwodny tunel z rondem. Norwegia buduje cud inżynierii
Podwodny tunel z rondem. Norwegia buduje cud inżynierii
Nowa Kia Seltos jedzie do Europy. Wypełni lukę między dwoma modelami
Nowa Kia Seltos jedzie do Europy. Wypełni lukę między dwoma modelami
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Opel odświeżył Astrę. Kosmetyka, ale wyraźna
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
Minivany nie umarły. Oto Citroën ELO Concept
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Seryjnie kradł emblematy. Święta spędzi w areszcie
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Jest nowy fragment S7. Kierowcy mogą już korzystać
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy szef BMW. Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowy szef BMW. Milan Nedeljkovic przejmuje stery w erze elektromobilności
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Nowa ekspresówka na zachodzie. Wiemy, kiedy nią pojedziemy
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Kilka kluczowych detali. Po tym rozpoznasz nieoznakowany radiowóz
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
Odświeżona Dacia Jogger wjeżdża do salonów. Jest LPG, jest i hybryda
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥