Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 3008 2,0 HDi HYbrid4 - crossover po francusku [test autokult.pl] Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Czy kosmetyki samochodowe W5 Carcare są skuteczne? [konkurs i test autokult.pl] Citroën C-Elysée 1.6 VTi Shine LPG: trudna sztuka oszczędzania Toyota GT86 SOL - oto jestem [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG R-Line - test Honda Civic 1,6 i-DTEC Lifestyle - Civic z "małym" dieslem [pierwsza jazda autokult.pl] BMW X3 xDrive 30d - test, opinia, spalanie, cena Nowy Hyundai Tucson (2015) 2.0 CRDI Style - test, opinia, spalanie, cena Renault Zoe – pierwsze wrażenie [relacja autokult.pl] Iveco Daily Furgon 35S21V 3,0 205 HPi (2014) - test Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure [test]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście