Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Karta kierowcy – jak odczytać dane? Hak holowniczy - podpowiadamy jak kupić, zamontować i zalegalizować Najbardziej awaryjne auta o przebiegu 100-150 tys. km System kontroli trakcji ASR - zasada działania i funkcja elektronicznej szpery/blokady Używane i bieżnikowane opony. Czy to dobry sposób na oszczędność? Co to jest wodorowanie silnika? Zabezpieczenia fabryczne nie wystarczą. Pokazujemy sposób, jak ochronić auto przed korozją Niemieckie silniki nie są tak bezawaryjne? Jak bezpiecznie i zgodnie z prawem przewieźć choinkę? Lepiej wiedzieć, niż zapłacić 500 zł mandatu Regeneracja wtryskiwaczy Common Rail Porównanie opon zimowych 235/55 R18 104H: Nokian WR SUV 4 kontra Vredestein Wintrac Pro Przygotowanie auta na zimę – jakie akcesoria warto kupić i ile kosztują?

Popularne w tym tygodniu:

Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości