Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Renault Mégane Grandtour GT220 - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2,0 EcoBoost PowerShift Titanium - niepozorny [test autokult.pl] Toyota Corolla wróciła. Dwie hybrydy zamiast diesla Mazda MX-5 2,0 MZR - nieuprzejma sympatia [galeria i test] Hyundai Genesis Coupé Lambda 3.8 V6 MT Executive [test autokult.pl] Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda BMW 430i Gran Coupe M Performance: jak ulepszyć klasycznego sedana (i zrobić przy okazji piękne auto) Audi A5 (2012) – polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Test Nissana Micry: po liftingu i z automatem jeszcze przyjemniejszy Nowa Mazda 3 zagląda do klasy premium nie tylko ceną Porsche 911 (991) Carrera 4S Cabriolet [test]

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji. Najważniejsza jest hybryda Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Jeździłem nowym Peugeotem 208. Oto 7 rzeczy, które musisz o nim wiedzieć Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta? Porsche 718 Cayman GTS: sportowe auto bez pozerki. Tylko czysta przyjemność z jazdy Porsche Taycan Turbo S na filmie. Elektryczne Porsche to nie tylko świetne przyspieszenie Volkswagen T-Roc R przejmuje pozycję lidera, ale nie zaskakuje przy pierwszym kontakcie Lexus RX po liftingu. W końcu doczekałem się systemu Android Auto!