Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 3008 2,0 HDI FAP 150 Allure – dlaczego nie? [test autokult.pl] Renault Mégane Grandtour GT220 - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 2,0 EcoBoost PowerShift Titanium - niepozorny [test autokult.pl] Toyota Corolla wróciła. Dwie hybrydy zamiast diesla Mazda MX-5 2,0 MZR - nieuprzejma sympatia [galeria i test] Hyundai Genesis Coupé Lambda 3.8 V6 MT Executive [test autokult.pl] Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda BMW 430i Gran Coupe M Performance: jak ulepszyć klasycznego sedana (i zrobić przy okazji piękne auto) Audi A5 (2012) – polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Test Nissana Micry: po liftingu i z automatem jeszcze przyjemniejszy Nowa Mazda 3 zagląda do klasy premium nie tylko ceną Porsche 911 (991) Carrera 4S Cabriolet [test]

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe