11 nowych modeli rozbitych przez Euro NCAP

Euro NCAP rozbiło 11 nowych modeli aut. Znalazło się wśród nich kilka wyjątkowo interesujących samochodów, w tym Maserati Ghibli. W najnowszej serii testów zaskakująca jest również liczba aut, którym nie udało się zdobyć 5 gwiazdek.

Test zderzeniowy Maserati Ghibli
Test zderzeniowy Maserati Ghibli
Źródło zdjęć: © fot. Euro NCAP
Mariusz Zmysłowski

27.11.2013 | aktual.: 20.10.2022 22:22

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 88%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 84%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Mitsubishi Outlander PHEV | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Mitsubishi Outlander PHEV | 2013 | ESC test

[u]Mercedes-Benz Citan Kombi[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 56%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%

Euro NCAP | Mercedes-Benz Citan | 2013 | Crash test

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 74%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 32%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 57%

Euro NCAP | VW T5 | 2013 | Crash test

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%

Euro NCAP | Nissan Note | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Nissan Note | 2013 | ESC test

[u]Maserati Ghibli[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 95%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 74%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Safety is not a Luxury - The Maserati Ghibli undergoing Euro NCAP's crash tests

Euro NCAP | Maserati Ghibli | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Maserati Ghibli | 2013 | ESC test

[u]Ford EcoSport[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%

Euro NCAP | Ford Ecosport | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Ford Ecosport | 2013 | ESC test

[u]Mazda 3[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Mazda 3 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Mazda 3 | 2013 | ESC test

[u]Infiniti Q50[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Infiniti Q50 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Infiniti Q50 | 2013 | ESC test

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Peugeot 308 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Peugeot 308 | 2013 | ESC test

[u]Ford Tourneo Connect[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 62%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%

Euro NCAP | Ford Tourneo Connect | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Ford Tourneo Connect | 2013 | ESC test

[u]BMW i3[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 57%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%

Euro NCAP | BMW i3 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | BMW i3 | 2013 | ESC test

Źródło artykułu:WP Autokult
BMWInfinitiMaserati
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)