11 nowych modeli rozbitych przez Euro NCAP

Test zderzeniowy Maserati Ghibli
Test zderzeniowy Maserati Ghibli
Źródło zdjęć: © fot. Euro NCAP
Mariusz Zmysłowski

27.11.2013 21:31, aktual.: 20.10.2022 22:22

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Euro NCAP rozbiło 11 nowych modeli aut. Znalazło się wśród nich kilka wyjątkowo interesujących samochodów, w tym Maserati Ghibli. W najnowszej serii testów zaskakująca jest również liczba aut, którym nie udało się zdobyć 5 gwiazdek.

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 88%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 84%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Mitsubishi Outlander PHEV | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Mitsubishi Outlander PHEV | 2013 | ESC test

[u]Mercedes-Benz Citan Kombi[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 56%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%

Euro NCAP | Mercedes-Benz Citan | 2013 | Crash test

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 79%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 74%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 32%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 57%

Euro NCAP | VW T5 | 2013 | Crash test

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%

Euro NCAP | Nissan Note | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Nissan Note | 2013 | ESC test

[u]Maserati Ghibli[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 95%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 74%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Safety is not a Luxury - The Maserati Ghibli undergoing Euro NCAP's crash tests

Euro NCAP | Maserati Ghibli | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Maserati Ghibli | 2013 | ESC test

[u]Ford EcoSport[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 77%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 58%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%

Euro NCAP | Ford Ecosport | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Ford Ecosport | 2013 | ESC test

[u]Mazda 3[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 86%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 65%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Mazda 3 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Mazda 3 | 2013 | ESC test

[u]Infiniti Q50[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 67%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Infiniti Q50 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Infiniti Q50 | 2013 | ESC test

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 79%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 64%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%

Euro NCAP | Peugeot 308 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Peugeot 308 | 2013 | ESC test

[u]Ford Tourneo Connect[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 94%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 85%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 62%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 70%

Euro NCAP | Ford Tourneo Connect | 2013 | Crash test

Euro NCAP | Ford Tourneo Connect | 2013 | ESC test

[u]BMW i3[/u]

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 86%

Bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 81%

Bezpieczeństwo pieszych przy zderzeniu z autem: 57%

Ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 55%

Euro NCAP | BMW i3 | 2013 | Crash test

Euro NCAP | BMW i3 | 2013 | ESC test

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (4)
Zobacz także