Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford B-Max 1,4 Duratec Titanium - król miasta [test autokult.pl] Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl] DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI AT Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i20 w wersji Launch: skrojony pod polski rynek Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM Allure - test [wideo] Honda Jazz 1.3 i-VTEC i Honda HR-V 1.6 i-DTEC - test, opinie, spalanie, cena Subaru Forester - leśnik na służbie [test autokult.pl] Ford Fiesta ST200 (2016) - racjonalny powód, by kupić nieracjonalnie szybkiego hot hatcha Honda CR-V 2,2 i-DTEC Lifestyle - SUV prorodzinny [test autokult.pl] Volkswagen CC 3,6 V6 4Motion DSG - (nie) dla ludu? [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a