Poradniki i mechanikaZmiany w Peugeotach 908 [technika wyścigowa odc. 36]

Zmiany w Peugeotach 908 [technika wyścigowa odc. 36]

Zmiany w Peugeotach 908 [technika wyścigowa odc. 36]
Olgierd Lachowski
21.04.2011 11:00, aktualizacja: 30.03.2023 12:22

Podobnie jak Audi testuje i modyfikuje R18, tak Peugeot bada i przerabia 908. Podczas testów na Monzie pod koniec marca można było zauważyć kilka zmian we francuskim bolidzie.

W marcu Peugeot skupiał się na mokrych testach swojego bolidu na włoskim torze Monza. Co prawda bolid jest nielakierowany, ale sprawne oko wypatrzy kilka zmian „skóry” wozu.

Przedni spojler

Przedni spojler ma inny kształt niż w pierwszym tegorocznym prototypie
Przedni spojler ma inny kształt niż w pierwszym tegorocznym prototypie

Światła

Po lewej zaznaczyłem dodatkowe światło, a po prawej słabo widoczny otwór chładzący diody LED
Po lewej zaznaczyłem dodatkowe światło, a po prawej słabo widoczny otwór chładzący diody LED

Okolice nosa

Te wloty służą do chłodzenia przednich hamulców.
Te wloty służą do chłodzenia przednich hamulców.
Dla porównania przód prototypu nowego 908...
Dla porównania przód prototypu nowego 908...
...i przód ulepszonego 908.
...i przód ulepszonego 908.

Dyfuzor

Liniami zaznaczyłem przypuszczalny kształt przedniego dyfuzora.
Liniami zaznaczyłem przypuszczalny kształt przedniego dyfuzora.
Ten sam widok z boku. Wylot znajduje się za przednim błotnikiem.
Ten sam widok z boku. Wylot znajduje się za przednim błotnikiem.

Brak peryskopów

Peugeot 908 HDi FAP fot.15
Peugeot 908 HDi FAP fot.15

Tylne wsporniki

Płyty montażowe w nowym 908 są połączone z tylnymi błotnikami.
Płyty montażowe w nowym 908 są połączone z tylnymi błotnikami.

Ciekawe, jaki bolid zobaczymy w 24H Le Mans?

Zobacz też:

W poprzednim odcinku:

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)