Zmiany w Peugeotach 908 [technika wyścigowa odc. 36]
Poradniki i mechanikaZmiany w Peugeotach 908 [technika wyścigowa odc. 36]21.04.2011 11:00
Olgierd Lachowski
Podobnie jak Audi testuje i modyfikuje R18, tak Peugeot bada i przerabia 908. Podczas testów na Monzie pod koniec marca można było zauważyć kilka zmian we francuskim bolidzie.
W marcu Peugeot skupiał się na mokrych testach swojego bolidu na włoskim torze Monza. Co prawda bolid jest nielakierowany, ale sprawne oko wypatrzy kilka zmian „skóry” wozu.
Przedni spojler
Przedni spojler ma inny kształt niż w pierwszym tegorocznym prototypie
Światła
Po lewej zaznaczyłem dodatkowe światło, a po prawej słabo widoczny otwór chładzący diody LED
Okolice nosa
Te wloty służą do chłodzenia przednich hamulców.
Dla porównania przód prototypu nowego 908...
...i przód ulepszonego 908.
Dyfuzor
Liniami zaznaczyłem przypuszczalny kształt przedniego dyfuzora.
Ten sam widok z boku. Wylot znajduje się za przednim błotnikiem.
Brak peryskopów
Peugeot 908 HDi FAP fot.15
Tylne wsporniki
Płyty montażowe w nowym 908 są połączone z tylnymi błotnikami.
Ciekawe, jaki bolid zobaczymy w 24H Le Mans?
Zobacz też:
W poprzednim odcinku:
Źródło: motorsportuniverse (foto)