Zender Alfa Romeo 4C (2015) - jeszcze szybciej
Alfa Romeo 4C przebojem wdarła się na rynek samochodów sportowych. Jej niska masa i sztywna konstrukcja zapewniły małej włoszce sporą rzeszę fanów na całym świecie. Tuner Zender uznał jednak, że 4C mogłaby być jeszcze szybsza.
28.09.2015 | aktual.: 02.10.2022 09:23
Alfa Romeo 4C już w wersji standardowej jest bardzo zadowalającym autem sportowym. Sama kompozytowa konstrukcja tego auta waży 65 kg. Całe auto na sucho osiąga masę 895 kg w wersji przeznaczonej na Europę. Za napędzanie tej kompozytowej wydmuszki odpowiada 1,75-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy. Rozwija on 240 KM i 350 Nm, co pozwala osiągnąć 100 km/h w 4,5 s.
Dla głodnych większych wrażeń Zender przygotował swoją wersję. 4C po tuningu oferuje 34 KM więcej przy masie niższej o 15 kg. To pozwoliło urwać z czasu przyspieszenia do 100 km/h 0,2 s.
Zender Italia - 4C
Wisienką na torcie jest agresywny pakiet aerodynamiczny. Według tunera nie tylko poprawia on docisk auta, ale także kieruje więcej powietrza do silnika i układu chłodzenia.
Zender wprowadził subtelne zmiany także wewnątrz. Fotele kryje alkantara z czerwonym przeszyciem. Znajdziemy tu także czarną skórę.
Włoskie auta łatwo skrzywdzić. Są one bardzo dopracowane pod względem stylistyki. Jednak projekty takie, jak ten przedstawiony przez Zendera chętnie oglądalibyśmy częściej. Na szczególną pochwałę zasługuje modyfikacja pasa tylnego. Dyfuzor i duże końcówki układu wydechowego wyglądają jak fabryczny dodatek Alfy Romeo.