Walka: Bugatti Veyron vs. BMW S1000 RR 

Inside Line postanowiło przeprowadzić test. W jednym narożniku ustawiono samochód z piekła rodem - Bugatti Veyron 2010. W drugim stanęła motocyklowa bestia - 2010 BMW S 1000 RR. Arena to asfaltowa i kręta droga w okolicach Molsheim we Francji. Kto wygrał?

Walka na szczycieWalka na szczycie
Piotr Mazanek

Inside Line postanowiło przeprowadzić test. W jednym narożniku ustawiono samochód z piekła rodem - Bugatti Veyron 2010. W drugim stanęła motocyklowa bestia - 2010 BMW S 1000 RR. Arena to asfaltowa i kręta droga w okolicach Molsheim we Francji. Kto wygrał?

Przyjrzyjmy się najpierw zawodników. Czterokołowców reprezentuje Veyron, który w odmianie SuperSport dzierży tytuł najszybszego auta na świecie. Uczestnik wyścigu może pochwalić się turbodoładowanym silnikiem W16 o pojemności 8 litrów, który generuje dokładnie 1001 koni mechanicznych. Oszałamiający wynik, mocny zawodnik.

Obraz

Z drugiej strony motocykl BMW, który może pochwalić się mocą jedynie 190 koni mechanicznych. Nie dajcie się jednak zwieść tej ogromnej różnicy w liczbie koni, ponieważ BMW nadrabia kilkakrotnie mniejszą wagą. Dzięki lekkości nawet taka moc pozwala na rozwijanie niebotycznych prędkości.

Inside Line przetestowali nie tylko właściwości jezdne obu pojazdów, ale również koszta z jakimi musi się stykać na co dzień właściciel obu maszyn. Okazało się, że w każdej kategorii wygrał ...motocykl BMW! Jest tańszy w utrzymaniu (chyba nie musimy tłumaczyć różnicy w tankowaniu do pełna baku motocyklu i baku Bugatti), bardziej elastyczny w jeździe oraz przede wszystkim szybszy. Przynajmniej w tym teście BMW S 1000 RR okazał się szybszy od Bugatti Veyrona, co wynika pewnie z łatwiejszego wchodzenia w zakręty i swobodniejszego manewrowania na drodze.

Obraz

Co o tym myślicie? Rzeczywiście wolelibyście wydać 15 tysięcy dolarów na ten motocykl niż 1,3 miliona na Bugatti?

PS Niestety nie ma wideo z tego wyścigu, są tylko zdjęcia.

Źródło: Inside LineAutoblog

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Rewolucja z rejestracją. Jest dokładna data i zgoda komisji
Rewolucja z rejestracją. Jest dokładna data i zgoda komisji
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać