Volkswagen Scirocco GTS (2015) – dodatkowe 10 KM i co jeszcze?
Niedawno Škoda zaprezentowała wzmocnioną o 10 KM Octavię RS 230. Teraz przyszła pora na Volkswagena, który dołożył podobną moc do modelu Scirocco GTS. Co jeszcze zmieniło się w tym aucie?
17.04.2015 | aktual.: 02.10.2022 10:22
Tak jak Škoda stara się przypomnieć o swoich sukcesach w rajdach samochodowych, tak specjalne pasy na karoserii Scirocco GTS mają podkreślić udział tej marki w wyścigach. Poza tym, na grillu i klapie bagażnika pojawiło się logo GTS, oferowane są specjalne wzory felg o średnicy 18 lub 19 cali, a wszystko zwieńczono pakietem R-line z dodatkowymi spojlerami i czerwonymi zaciskami hamulców.
We wnętrzu pojawiła się czarna podsufitka, nowa kierownica obszyta czerwoną nicią, aluminiowe nakładki na pedały, specjalny wzór tapicerki na fotelach, gałka dźwigni zmiany biegów w kształcie piłeczki golfowej, a także chromowane dodatki i wstawki polakierowane fortepianową czernią. Na desce rozdzielczej mamy też dodatkowe wskaźniki pokazujące temperaturę oleju i ciśnienie doładowania oraz stoper (klasyczne dodatki mocniejszych wersji Scirocco).
Do napędu Volkswagena Scirocco GTS użyto znanego silnika 2,0 TSI o mocy 220 KM i do wyboru automatu DSG z sześcioma biegami lub skrzyni manualnej. Auto rozpędza się do 100 km/h w 6,5 s. Prędkość maksymalna to 246 km/h. Scirocco GTS zostanie pokazane na żywo podczas salonu samochodowego w Szanghaju.