Prawie wszyscy znamy to uczucie, najpierw dokładne oględziny z kolegą mechanikiem, potem krótki wywiad ze sprzedającym i w końcu decydujemy się na zakup. Wsiadamy, odpalamy silnik i ruszamy w podróż do domu swoim nowo nabytym samochodem. Gdzieś w naszej głowie nagle pojawia się myśl - a może o czymś mi nie powiedział, a może jednak był bity albo ma ukrytą niespodziankę.
Prawie wszyscy znamy to uczucie, najpierw dokładne oględziny z kolegą mechanikiem, potem krótki wywiad ze sprzedającym i w końcu decydujemy się na zakup. Wsiadamy, odpalamy silnik i ruszamy w podróż do domu swoim nowo nabytym samochodem. Gdzieś w naszej głowie nagle pojawia się myśl - a może o czymś mi nie powiedział, a może jednak był bity albo ma ukrytą niespodziankę.
Jako użytkownicy samochodów na ogół nie lubimy, gdy coś nas zaskakuje, szczególnie jeśli mają one związek ze stanem technicznym naszego samochodu. Jedziemy spokojnie, a nagle silnik odmawia nam posłuszeństwa. Podnosimy maskę i mamy niespodziankę.
Mercedes w swojej nowej reklamie przekonuje, że aby uniknąć tego typu "zonków" powinniśmy skorzystać z programu Used 1. Chodzi w nim o kupno używanych vanów w pewnym stanie technicznym. Trzeba przyznać, że reklama całkiem chwytliwa.