Underground Racing Ferrari 458 Italia TwinTurbo czy Lamborghini Aventador? [wideo]

Underground Racing – amerykańska firma zajmująca się przede wszystkim tuningiem mechanicznym samochodów egzotycznych - wzięła na warsztat Ferrari 458 Italia. W styczniu pisaliśmy o zapowiedzi wprowadzenia pakietu TwinTurbo dla tego modelu. Teraz znane są już parametry wzmocnionej włoszki.

Underground Racing Italia vs. AventadorUnderground Racing Italia vs. Aventador
Mariusz Zmysłowski

Underground Racing – amerykańska firma zajmująca się przede wszystkim tuningiem mechanicznym samochodów egzotycznych - wzięła na warsztat Ferrari 458 Italia. W styczniu pisaliśmy o zapowiedzi wprowadzenia pakietu TwinTurbo dla tego modelu. Teraz znane są już parametry wzmocnionej włoszki.

Underground Racing wprowadziło pod pokrywę silnika modelu 458 Italia dwie potężne turbosprężarki, zmodyfikowany wydech oraz wiele innych dodatkowych zmian. Pomogło to wykrzesać z V8 z Maranello aż 710 KM. Jest to dopiero pierwszy poziom mocy udostępniany przez amerykańskiego tunera. W planach są również mocniejsze wersje z jeszcze poważniejszymi zmianami silnikowymi. Warto również dodać, że jest to moc zmierzona na kołach Italii. Oznacza to, że rzeczywista moc silnika jest większa. Dla aut z napędem na tylną oś należy przyjąć około 10 - 12% strat na napędzie.

Moc zmodyfikowanej Italii jest bardzo zbliżona do tej, którą legitymuje się silnik Lamborghini Aventador LP700-4. Dlatego inżynierowie Underground Racing postanowili pokazać sprawność ich nowego dzieła na filmie przedstawiającym wyścig dwóch włoskich supersamochodów – tuningowanego 458 Italia oraz równie mocarnego, ale fabrycznego Aventadora.

Underground Racing Twin Turbo Ferrari 458 Italia vs 2012 Lamborghini Aventador LP700-4

Jak widać Aventador został nieco w tyle za doładowanym Ferrari. Dla zmartwionych właścicieli tych potężnych Lamborghini mamy jednak dobrą wiadomość. Underground Racing planuje również wprowadzenie pakietu dla 700-konnego flagowego okrętu z Sant’Agata Bolognese.

Źródło: World Car Fans

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Koniec płacenia na bramkach. Idzie zmiana na chorwackich autostradach
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Potężne kary w 2026 r. Sprawdzają każdą umowę na auto
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Szef stylistów BMW tłumaczy modę na duże grille. Chodzi o Chiny
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Coraz popularniejsze, ale "okropne w obsłudze". Szef marki krytykuje
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Rozbili chińskie auto. Poważna wada wyszła na jaw
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Nowy sprzęt na A4. Jedziesz 140 km/h? I tak dostaniesz mandat
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Pojechałem na giełdę w Słomczynie poszukać samochodów. Wróciłem z 50 groszami w kieszeni
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut