Toyota Hilux z Wrocławia przygotowana na wyprawy. Jak czegoś tu jeszcze brakuje, to daj znać

Wrocławska firma Rayo Off Road Centrum zaprezentowała Toyotę Hilux kompletnie wyposażoną na wyprawy. Auto dojedzie wszędzie, gdzie chcielibyśmy dojechać terenówką i pozwoli spędzić czas na łonie natury. Podróżującym praktycznie niczego nie zabraknie, nawet gdyby mieli przebywać na pustkowiu kilka dni.

Toyota Hilux by Rayo Off Road CentrumToyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Marcin Łobodziński

Toyota Hilux to świetna baza na zbudowanie auta wyprawowego ze względu na ogromną popularność modelu na całym świecie, doskonale rozwiniętą sieć serwisową, ale też z powodu wielkiego rynku akcesoriów. Dlatego osoby prywatne i firmy tworzą zabudowy na przeróżnych pickupach, ale Hilux jest numerem jeden. Polska firma Rayo podeszła do tematu niemal bezkompromisowo, prezentując gotowy samochód, ale i możliwości jakie daje Hilux klientom.

Poza modyfikacjami podwozia, które są w wyprawówkach standardem, auto wyposażono także w stalowy zderzak z tyłu i wyciągarkę z przodu, snorkel, progi, aluminiowe osłony wszystkiego, co dało się osłonić. O odpowiednie tłumienie dba zestaw amortyzatorów Old Man Emu BP51 z dodatkowym zbiornikiem. Jest przystosowane nie tylko do dużych obciążeń, ale także intensywnej pracy na bezdrożach i drogach szutrowych.

Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum © Materiały prasowe

Pełna niezależność w terenie

Auto jest nie tylko dzielne w terenie, ale dzięki odpowiedniej zabudowie i wyposażeniu praktycznie niezależne. Poza namiotem dachowym Alu-Cab z twardą skorupą, mamy dużą przestrzeń wewnętrzną z aneksem kuchennym pod nim. Można stanąć i rozprostować nogi, a także skorzystać z umywalki czy stolika do przygotowania posiłku.

Choć wszystko jest w skali mini, to można korzystać z wielu elementów nawet przy złej pogodzie. Nie brakło wody użytkowej z prysznicem zewnętrznym, zewnętrznej toalety, lodówki czy zestawu gniazd zasilających.

  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
[1/11] Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum Źródło zdjęć: Materiały prasowe |

Dbałość o detale wyrażają wmontowany w zabudowę kompresor do pompowania kół, mnóstwo schowków, szafek, systemu zewnętrznych stolików, markiza, a także zestaw licznych kieszonek czy paneli, do których można montować akcesoria wedle własnych potrzeb. Jest nawet ekspres do kawy.

Samochód ma absolutnie wszystko, co mogłoby się przydać na odludziu. Co więcej, Rayo zapewnia, że auto może stać w jednym miejscu przez kilka dni bez odpalania silnika. Elektryka jest też zaprojektowana z myślą o podłączeniu się do zasilania 230 V na kempingu. Auto ma także własne oświetlenie zewnętrzne.

Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum © Materiały prasowe

Akcesoria elektryczne sterowane są poprzez system ARB umożliwiający podłączenie wszystkich do jednej centrali i sterowania nimi poprzez panel, który działa na WiFi i Bluetooth. Cokolwiek chcemy włączyć czy wyłączyć, można to robić z zewnątrz, wewnątrz, podczas przebywania w namiocie czy kabinie pojazdu. 

Choć kabina jest przystosowana do przewozu pięciu osób, to w praktyce na wyprawy pojadą maksymalnie trzy. W namiocie prześpią się dwie osoby, natomiast na dole, na niewielkim łóżku jedno dziecko lub w razie konieczności dorosła osoba.

Wydawać by się mogło, że samochód wygląda jak nieporadny, obciążony osiołek, który waży tonę więcej niż auto seryjne i tak naprawdę w terenie okaże się zbyt ciężki, a także wywrotny. Nic bardziej mylnego. Tego typu zabudowy są lekkie i wcale nie podnoszą znacząco środka ciężkości. Natomiast zawieszenie z górnej półki sprawia, że auto prowadzi się pewniej niż hilux prosto z salonu.

  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
  • Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum
[1/13] Toyota Hilux by Rayo Off Road Centrum Źródło zdjęć: Materiały prasowe |
Wybrane dla Ciebie
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Uciekł z miejsca kolizji. Miał swoje powody
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić auto od komornika
Auto nawet za połowę ceny. Możesz kupić auto od komornika
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
Na razie 5 zł dziennie. Ruszył system opłat za starsze auta
Zauważył dziwną ciężarówkę. Od razu zadzwonił na policję i miał rację
Zauważył dziwną ciężarówkę. Od razu zadzwonił na policję i miał rację
Rozbił się na oczach policji. Przyznał się, z jakiego powodu
Rozbił się na oczach policji. Przyznał się, z jakiego powodu
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Smart zrobił sedana. Jest gigantyczny
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków
Wideo: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków
Dacia wyceniła Sandero po liftingu. Wciąż jest tanio
Dacia wyceniła Sandero po liftingu. Wciąż jest tanio
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥