TechArt Porsche 911 Carrera i 911 Turbo (2016)

TechArt to niemiecki tuner, który już od blisko 30 lat zajmuje się modyfikowaniem Porsche. Teraz do swojej oferty ten specjalista od ulepszania 911 włącza nowy pakiet aerodynamiczny dla tego modelu oraz zestaw wzmacniający dla wersji S oraz Turbo.

Trzeba przyznać, że zestaw stylistyczny jest bardzo subtelny. TechArt ma w swojej ofercie znacznie bardziej agresywne pakiety. Ten, nowy, ma elementy wyraźnie różniące się od tego, co dostajemy w standardzie, jednak nie narzucają się one wizualnie. W skład zestawu wchodzi zmodyfikowana atrapa przedniego zderzaka z niewielkim spliterem, nowy pas tylny z atrapą dyfuzora oraz tylny spojler.Trzeba przyznać, że zestaw stylistyczny jest bardzo subtelny. TechArt ma w swojej ofercie znacznie bardziej agresywne pakiety. Ten, nowy, ma elementy wyraźnie różniące się od tego, co dostajemy w standardzie, jednak nie narzucają się one wizualnie. W skład zestawu wchodzi zmodyfikowana atrapa przedniego zderzaka z niewielkim spliterem, nowy pas tylny z atrapą dyfuzora oraz tylny spojler.
Mariusz Zmysłowski
Pakiet stylistyczny TechArta obejmuje także mniejsze elementy, takie jak dodatkowy spojler dachowy, obudowy lusterek i inne dodatki z włókna węglowego. Nie mogło zabraknąć także nowego wzoru felg.
Pakiet stylistyczny TechArta obejmuje także mniejsze elementy, takie jak dodatkowy spojler dachowy, obudowy lusterek i inne dodatki z włókna węglowego. Nie mogło zabraknąć także nowego wzoru felg.
Pod pokrywą silnika Carrery S pojawiły się dodatkowe konie mechaniczne. Z poziomu 420 KM moc podbito do 460 KM. Zwiększono także moment obrotowy. Tuner wyciągnął go z 500 do 560 Nm.
Pod pokrywą silnika Carrery S pojawiły się dodatkowe konie mechaniczne. Z poziomu 420 KM moc podbito do 460 KM. Zwiększono także moment obrotowy. Tuner wyciągnął go z 500 do 560 Nm.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
TechArt wziął także na warsztat wersję Turbo. Supermocna odmiana 911 dostała 60 dodatkowych koni mechanicznych i 130 niutonometrów. Rozwija teraz 640 KM i 880 Nm. Do obydwu wersji oferowane są niestandardowe układy wydechowe, które zapewniają lepsze brzmienie i ładniejszy wygląd końcówek układu wydechowego.
TechArt wziął także na warsztat wersję Turbo. Supermocna odmiana 911 dostała 60 dodatkowych koni mechanicznych i 130 niutonometrów. Rozwija teraz 640 KM i 880 Nm. Do obydwu wersji oferowane są niestandardowe układy wydechowe, które zapewniają lepsze brzmienie i ładniejszy wygląd końcówek układu wydechowego.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

Wybrane dla Ciebie

Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
Na którym biegu auto pali najmniej? Sprawdziliśmy i wiemy dokładnie
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
"Wilcze oczy" coraz częściej przy polskich drogach. Zobacz, czym są
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Nowy obowiązek w samochodach. UE już podała, kiedy zacznie obowiązywać
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello