Switzer Performance Innovations (SPI) z Ohio, w USA jest tunerem nakierowanym na przeróbki Porsche. Szczególnie modeli 996 oraz 997.
Pana Switzera, właściciela firmy, zawsze ciekawiło ile jest w stanie wytrzymać seryjny silnik 911-ki. Zaczął więc zabawę pracę. Wyniki możecie zobaczyć na video.
Na początek nazwa. Sledgehammer - odpowiednia. Później dodano twin-turbo i pogrzebano w ECU. Zmieniono układ wydechowy, kolektory, głowicę, intercooler.
Switzer Performance Innovations (SPI) z Ohio, w USA jest tunerem nakierowanym na przeróbki Porsche. Szczególnie modeli 996 oraz 997.
Pana Switzera, właściciela firmy, zawsze ciekawiło ile jest w stanie wytrzymać seryjny silnik 911-ki. Zaczął więc zabawę pracę. Wyniki możecie zobaczyć na video.
Na początek nazwa. Sledgehammer - odpowiednia. Później dodano twin-turbo i pogrzebano w ECU. Zmieniono układ wydechowy, kolektory, głowicę, intercooler.
1000KM i lekka konstrukcja daje radę. Przyspieszenie do pierwszej setki zajmuje około 2-2,5 sekundy. Ciekawie wypadł test elastyczności; od 100km/h do 200km/h w 5 sekund! "Ćwiartkę" robi dokładnie w 9,796 sekund.
I teraz najciekawsze. Jeżeli macie model 997 i spodobał się Wam ten pakiet, możecie go kupić. Kosztuje 49,990 dolarów.