Seat Arona po liftingu wyceniony w Polsce - tańszy niż niejeden "Chińczyk"
Miejski SUV Seata przeszedł niedawno kolejną modernizację. Zmieniły się głównie detale, więc Arona nie straciła swoich największych zalet. A co z cenami?
Nowy Seat Arona - co się zmieniło?
Aronę po liftingu poznamy przede wszystkim za sprawą zupełnie nowego zderzaka i reflektorów o zmienionym kształcie. Seat zadbał też o ciekawszą kolorystykę, uzupełnił gamę felg o nowe wzory i wzbogacił wyposażenie. Zmiany są raczej kosmetyczne, ale to dobrze, bo auto zachowało ergonomiczne wnętrze z fizycznymi przyciskami i sprawdzoną gamę silników.
Klienci mogą wybierać spośród trzycylindrowych jednostek o pojemności 1 litra oraz czterocylindrowych 1.5. Mniejszy silnik dostaniemy zarówno ze skrzynią manualną jak i automatem. Większy natomiast wyłącznie z automatem. Ceny poszczególnych wariantów znajdziecie poniżej.
Seat Arona 1.5 TSI 150 KM, 2018 - techniczna część testu #391
Nowy Seat Arona - ceny minimalne wersji napędowych
- 1.0 TSI 95 KM 5MT - od 95 300 zł
- 1.0 TSI 115 KM M6 - od 98 900 zł
- 1.0 TSI 115 KM DSG - od 108 700 zł
- 1.5 TSI 150 KM DSG - od 131 100 zł
Tu warto odnotować, że topową jednostkę można sparować wyłącznie z wyższą wersją wyposażenia FR, podczas gdy 115-konną litrówkę połączymy zarówno z odmianą FR jak i Style. A jak kształtuje się samo wyposażenie?
Nowy Seat Arona - wyposażenie i ceny
Style - od 95 300zł - standardowo m.in. tempomat, system front assist, lane assist, czujniki parkowania z tyłu, manualna klimatyzacja, fotochromatyczne lusterko wsteczne, cyfrowe zegary o przekątnej 8 cali, multimedia z 8,25-calowym ekranem, radio DAB, oświetlenie LED, 16-calowe felgi aluminiowe, wielofunkcyjna, skórzana kierownica,
FR - od 112 500 zł - Style + dodatkowo m.in. asystent parkowania i przednie czujniki, kamera cofania, wybór trybów jazdy, przyciemniane szyby, czujnik deszczu, nastrojowe oświetlenie wnętrza, pakiet stylistyczny FR, kubełkowe fotele, 17-calowe felgi, oświetlenie Full LED,