Rozczarowujący Fiat 124 Spider S-Design. Szkoda, że zmieniło się tak mało

Fiat zaprezentował przestylizowany model 124 Spider. Wersja S-Design ma podkreślać dynamikę i sportowy charakter dwumiejscowego roadstera. Części do subtelnej zmiany wyglądu dostarczyła firma Mopar.

Pakiet stylistyczny Mopara obejmuje belki chroniące pasażerów przed skutkami dachowania i obudowy lusterek wykonane z polerowanej stali, a także specjalnie przygotowany dla tej wersji wzór aluminiowych obręczy kół o średnicy 17 cali. Na karoserii widać czerwony pasek, podkreślający sportowy charakter samochodu, z kolei jego pochodzenie podkreślają maleńkie plakietki w kolorystyce włoskiej flagi.Pakiet stylistyczny Mopara obejmuje belki chroniące pasażerów przed skutkami dachowania i obudowy lusterek wykonane z polerowanej stali, a także specjalnie przygotowany dla tej wersji wzór aluminiowych obręczy kół o średnicy 17 cali. Na karoserii widać czerwony pasek, podkreślający sportowy charakter samochodu, z kolei jego pochodzenie podkreślają maleńkie plakietki w kolorystyce włoskiej flagi.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński
Wielka szkoda, że Fiat nie postarał się o zmodyfikowany zderzak tylny z większymi końcówkami wydechu, które wyglądały by lepiej niż standardowe. Brakuje też choćby delikatnie podrasowanego silnika. Mamy tu standardową jednostkę 1,4 Turbo o mocy 140 KM i momencie obrotowym 240 Nm, której parametry wystarczają do osiągnięcia pierwszej setki w czasie 7,5 s.
Wielka szkoda, że Fiat nie postarał się o zmodyfikowany zderzak tylny z większymi końcówkami wydechu, które wyglądały by lepiej niż standardowe. Brakuje też choćby delikatnie podrasowanego silnika. Mamy tu standardową jednostkę 1,4 Turbo o mocy 140 KM i momencie obrotowym 240 Nm, której parametry wystarczają do osiągnięcia pierwszej setki w czasie 7,5 s. © fot. mat. prasowe
Można więc powiedzieć, że Fiat 124 Spider S-Design to delikatne rozczarowanie, choć z pewnością auto wygląda lepiej od standardowej wersji. Czy tak niewiele dostaną także klienci Tipo S-Design? Niestety, tego się właśnie spodziewamy.
Można więc powiedzieć, że Fiat 124 Spider S-Design to delikatne rozczarowanie, choć z pewnością auto wygląda lepiej od standardowej wersji. Czy tak niewiele dostaną także klienci Tipo S-Design? Niestety, tego się właśnie spodziewamy. © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe
Fiat 124 Spider S-Design (2018)
Fiat 124 Spider S-Design (2018) © fot. mat. prasowe

Wybrane dla Ciebie

Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Stellantis się wycofuje. Nie chce już samych elektryków
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Ukradł "blachy" na złość. Teraz grozi mu 5 lat więzienia
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Nowe Porsche 911 Turbo S już wycenione w Polsce. Było drogo, jest jeszcze drożej
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Policjant zajrzy do auta i zada pytanie. Nie znasz odpowiedzi – mandat
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Zabierają kierowcom kluczyki. Policja mówi, kiedy można tak postąpić
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Verstappen dominuje we Włoszech. W McLarenie znów problemy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Są zdjęcia nowego Clio. Renault nie utrzymało tajemnicy
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Ostateczne potwierdzenie. Niemiecki gigant ma duże problemy
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Rowerzyści zapominają, a mandaty są jak dla kierowców. Nawet 2,5 tys.
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik