Renault Twingo E-Tech odsłania wnętrze. Jest jeszcze lepsze niż nadwozie

Renault podgrzewa atmosferę przed debiutem elektrycznego Twingo E-Tech zaplanowanym na 2026 rok. Jak się okazuje, mały elektryk będzie nie tylko tani, ale i wyjątkowo atrakcyjny wizualnie.

Renault Twingo E-TechRenault Twingo E-Tech
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Styliści Renault dołożyli wszelkich starań, by nowe Twingo w jak największym stopniu nawiązywało do kultowej, pierwszej generacji modelu. Nadwozie, którego wygląd poznaliśmy już kilka miesięcy temu, jest tego najlepszym przykładem. Okazuje się jednak, że podobnie będzie we wnętrzu.

Francuzi właśnie zaprezentowali pierwsze zdjęcia przedstawiające kabinę. Jest naprawdę atrakcyjna. Podwieszany kokpit o walcowatym kształcie zgrabnie łączy minimalizm i nowoczesność z duchem pierwszego Twingo. Co więcej, powinien być przyjazny pod kątem ergonomii, gdyż obfituje w fizyczne przyciski i pokrętła.

Renault Twingo E-Tech
Renault Twingo E-Tech © Materiały prasowe | Renault

Jeszcze ciekawiej prezentują się fotele pokryte kolorową tapicerką. Ich kształt oraz pokrycie jednoznacznie przywodzą na myśl projekt z początków lat 90.

Pewnym jest, że pod kątem stylistyki Twingo nie zawiedzie. A jak będzie z napędem? Wiadomo, że pod maskę trafi wyłącznie elektryk. Najprawdopodobniej chodzi o zestaw znany już z Renault 5 E-Tech. Oznacza to 95, 120 lub 150 KM mocy i akumulatory o pojemności od 40 do 52 kWh.

Gwoździem programu ma być jednak przede wszystkim cena startująca z pułapu 20 tys. euro. Rynkowy debiut zaplanowano na 2026 rok.

  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
[1/12] Renault Twingo E-Tech Źródło zdjęć: Materiały prasowe |
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯