Range Rover Evoque złagodnieje. Zobacz szpiegowskie zdjęcia prototypu

W dobie smartfonów z aparatami i mediów społecznościowych producentom coraz trudniej jest ukryć planowane zmiany w portfolio. Range Rover ciągle szykuje nowego Evoque'a, ale już teraz możecie zobaczyć, jak auto się prezentuje. Zamaskowany prototyp przyłapał nasz czytelnik.

Range Rover Evoque drugiej generacji prawdopobnie będzie miał premierę pod koniec 2018 roku.Range Rover Evoque drugiej generacji prawdopobnie będzie miał premierę pod koniec 2018 roku.
Źródło zdjęć: © Fot. Autokult.pl
Michał Zieliński

Obecna generacja najmniejszego z range roverów pojawiła się na rynku w połowie 2011 roku, a trzy lata później została odświeżona. Dostępny w trzech wersjach nadwoziowych – pięciodrzwiowy, trzydrzwiowe "coupé" oraz kabriolet – Evoque jest najbardziej oryginalnym z brytyjskich SUV-ów. Wkrótce na rynku pojawi się jego nowa wersja.

Obraz

Ze zdjęć auta testowego można wywnioskować, że odważna linia poprzednika zostanie mocno stonowana. Zdecydowanie bliżej mu do przepięknego Velara, co niewątpliwie jest zaletą. Producent nie zdecydował się na charakterystyczne, chowane klamki jak w większym bracie i prawdopodobnie chodzi koszty. Evoque nie tylko jest najmniejszym, ale i najtańszym modelem marki.

Obraz

Przewiduje się, że SUV ciągle będzie bazował na platformie D8, ale w porównaniu do obecnej generacji będzie większy. Zarówno rozstaw osi, jak i rozstaw kół mają zostać wydłużone. Sporo się mówi też o wycofaniu z oferty odmiany trzydrzwiowej. Jeśli Range Rover zdecyduje się na taki ruch (ta wersja już zniknęła ze Stanów Zjednoczonych), to znak zapytania pojawia się przy nietypowym kabriolecie.

2020 RANGE ROVER EVOQUE SPIED TESTING AT THE NÜRBURGRING

Na ten moment nie pojawiły się żadne doniesienia o planowanej gamie silników. Jest cień szansy na mocniejszą jednostkę, jeśli do auta dobierze się dział SVO (Special Vehicle Operations). W sieci pojawił się film pokazujący zamaskowany prototyp atakujący północną pętlę toru Nürburgring. Czy to właśnie Evoque SVR? Przekonamy się podczas premiery modelu, która prawdopodobnie odbędzie się podczas targów w Paryżu.

Wybrane dla Ciebie
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Lando Norris mistrzem świata Formuły 1
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Porównałem Porsche 911 GT3 i 911 GT3 RS na torze. To antidotum na dzisiejsze czasy
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀