Prawie nowe BMW Serii 7 E32 na sprzedaż w Polsce. Przez 23 lata nie wyjechało z salonu

Klient z Wielkiej Brytanii w 1992 roku zamówił piękne BMW 740i, ale nigdy go nie odebrał. Kolejne 23 lata auto spędziło więc u dealera. Teraz można je kupić w Polsce. Jest zachowane w idealnym stanie, gdyż jak dotąd przejechało zaledwie 725 km.

Lakier Alpinweiss 2 mimo upływu lat nadal prezentuje się świetnie.
Lakier Alpinweiss 2 mimo upływu lat nadal prezentuje się świetnie.
Źródło zdjęć: © fot. Klasykagatunku.pl
Aleksander Ruciński

01.04.2020 | aktual.: 22.03.2023 12:03

BMW Serii 7 E32 w dobrym stanie to wspaniały youngtimer. Nawet jeśli mówimy o wersji z kierownicą po prawej stronie. Taka konfiguracja nie powinna przeszkadzać w weekendowym użytkowaniu. Poza tym wiąże się z nią całkiem ciekawa historia.

Jak twierdzi sprzedawca - samochód został wyprodukowany w 1992 roku na zlecenie brytyjskiego klienta. Nie wiedzieć czemu zamówił on auto u niemieckiego dealera - pewnie dlatego, że wiązało się to z krótszym czasem oczekiwania. Niestety, nigdy nie nacieszył się nową limuzyną, gdyż zmarł kilka tygodni później.

Dealer próbował skontaktować się z najbliższymi, lecz mu się to nie udało. Przez kolejne 23 lata nikt nie zgłosił się po auto. Zgodnie z niemieckim prawem, po dwóch dekadach prawo własności przeszło na salon. W 2015 roku dealer postanowił zwinąć interes i pozbyć się całego majątku. Wówczas fabrycznie nowe BMW z początku lat 90. zmieniło właściciela.

Obraz
© fot. Klasykagatunku.pl

Teraz zostało wystawione na sprzedaż w Polsce za pośrednictwem firmy klasykagatunku.pl. Przez ostatnie 5 lat przejechało około 30 mil, lecz mimo to cały czas przechodziło regularny serwis. Wszystkie elementy eksploatacyjne oraz części, które uległy naturalnemu zużyciu wymieniono na nowe, co w połączeniu ze znikomym przebiegiem 725 km zrobionym głównie w niemieckim magazynie, gwarantuje świetny stan techniczny.

Poza 4-litrowym V8 o mocy 286 KM auto kusi również automatyczną skrzynią biegów i bogatym wyposażeniem. Na pokładzie znajdziemy m.in. komputer pokładowy, automatyczną klimatyzację, poduszkę powietrzną kierowcy, czy kultowe felgi BBS. Ile trzeba za to wszystko zapłacić? 125 tys. zł. Niemało, ale biorąc pod uwagę wyjątkowość tego egzemplarza, z pewnością warto. Jeśli jesteście chętni, ogłoszenie znajdziecie tutaj.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/23]
Źródło artykułu:WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (4)