Porsche z multimediami Google. Znamy datę

Porsche 911 - wnętrze
Porsche 911 - wnętrze
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Porsche
Aleksander Ruciński

02.11.2023 11:39, aktual.: 17.01.2024 15:15

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Amerykański gigant technologiczny nawiązał współpracę z kolejną marką motoryzacyjną. Po Renault i Volvo przyszedł czas na Porsche.

Niemiecki producent począwszy od 2025 roku będzie implementował rozwiązania Google w swoich samochodach. Mowa przede wszystkim o systemach nawigacyjnych czy sterowaniu głosowym.

Ponadto użytkownicy będą mogli korzystać z asystenta Google czy licznych aplikacji dostępnych w Sklepie Play. Puryści nie muszą się jednak obawiać - Porsche obiecuje opakować multimedia Google w swój indywidualny, charakterystyczny interfejs.

- Klienci oprócz ponadczasowego designu i wyjątkowej wydajności chcą także bezproblemowych rozwiązań cyfrowych. Ten mieszany ekosystem jest wynikiem integracji platform i aplikacji, które klienci znają ze swoich urządzeń. Mamy otwarte podejście i opracowujemy innowacje z wiodącymi partnerami" - mówi prezes Porsche AG, Oliver Blume.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wcześniej podobne decyzje podjęły takie marki jak Renault, Volvo czy Polestar. Portfolio firm współpracujących z Google stale się jednak rozszerza. Porsche będzie kolejnym przykładem, choć pewnie nie ostatnim.