Porsche Cayenne od Lumma Design - gorzej być nie może...

Autokult daje nam jedno prawo - możemy mówić pisać co chcemy. Możemy być subiektywni. Dlaczego o tym piszę? To taka drobna forma obrony przed Waszymi komentarzami, gdy dalej w tym wpisie zacznę krytykować nowy pomysł na Porsche Cayenne od Lummy Design...

Obraz
Michal Grygier

Autokult daje nam jedno prawo - możemy mówić pisać co chcemy. Możemy być subiektywni. Dlaczego o tym piszę? To taka drobna forma obrony przed Waszymi komentarzami, gdy dalej w tym wpisie zacznę krytykować nowy pomysł na Porsche Cayenne od Lummy Design...

Nowa, druga już generacja Cayenne jest nieco ładniejsza od pierwszej. Choć nie do końca. Przód "jedynki" był paskudny, za kolei tył coś w sobie miał. Odwrotnie jest w "dwójce" - przód ładny, tył mógłby spokojnie zagościć w Hyundaiach (z pełnym szacunkiem dla tego drugiego). Jednak ogólnie oceniając, moim zdaniem nowe Cayenne jest wyładniało. Jestem na tak.

Jedna rzecz się niestety nie zmieniła. Tunerzy wszelkiej maści zaraz rzucą się na niego i będą prezentować najdziwniejsze pakiety modernizacyjne! Zarówno ci lepsi, jak ci gorsi. Lumma Design należy do tych lepszych, niestety z gorszymi dniami. A te właśnie nadeszły...

Obraz

I ujawniły się za sprawą pakietu przeznaczonego dla nowego Cayenne. Nazywa się CLR 550 GT. W tej chwili znamy jedynie wizualizacje komputerowe. Sugerują wieeeelkie zmiany w stylistyce! Przepotężny przedni spojler z wlotami powietrza wielkości katedry Notre Dame. Do tego obowiązkowe w tych czasach LED-y, napompowane nadkola oraz tył z dyfuzorem jak deska do prasowania i potrójnymi końcówkami układu wydechowego wielkości beczek do piwa. Co jeszcze? Kilkanaście kilogramów karbonu. Wszystko będzie uwieńczone 22- lub 23-calowymi obręczami.

Wszystko byłoby fajnie. Nawet przełknąłbym ten przesadzony bodykit. Gdyby nie jedno. Żadnych zmian w jednostce napędowej! Przecież to jakby Pudzian miał siły tyle co pięciolatek. Hańba i wstyd. Tyle powiem.

Źródło: Carscoop

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Mandat dla rowerzysty jak dla kierowcy. Niektóre kary mogą zaskoczyć
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Fiat Grande Panda potaniał. Ofertę uzupełnił prosty silnik
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Wyższa stawka za badanie techniczne. Ministerstwo podało konkretną datę
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Pierwsza jazda: Kia Sportage po liftingu - coś trzeba było zrobić
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Roman Forbrich o imporcie aut z Dubaju i samym arabskim mieście. Nie wyobraża sobie jednej rzeczy
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Sprawdzają każdą umowę. 351 tys. Polaków zapłaci wysoką karę
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
Droższe "blachy", dowód rejestracyjny i prawo jazdy. Idą zmiany przepisów
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach
"Mogą demoralizować kierowców". Ekspert o projekcie zmian w przepisach