Porsche 911 z mocą 911 KM!

Nie tak dawno pisaliśmy o Porsche i jego najnowszej broni - 911 GT2 RS, czyli najszybszej i najmocniejszej 911-ce w historii świata, a przynajmniej w historii marki z Zuffenhausen. Tym razem mamy coś dla tych, którzy nie załapią się na limitowaną do 500 egzemplarzy wersję GT2 RS.

Obraz
Michal Grygier

Nie tak dawno pisaliśmy o Porsche i jego najnowszej broni - 911 GT2 RS, czyli najszybszej i najmocniejszej 911-ce w historii świata, a przynajmniej w historii marki z Zuffenhausen. Tym razem mamy coś dla tych, którzy nie załapią się na limitowaną do 500 egzemplarzy wersję GT2 RS.

Switzer Performance, bardzo dobry tuner zajmujący się Porsche przedstawił specjalny pakiet dla 911 gT2 (bez RS).  Chyba przewidział premierę RS-ki, gdyż jest to alternatywa dla tej właśnie nowości. Wiadomo, 500 egzemplarzy rozejdzie się w mgnieniu oka, a jeżeli nie zdążysz z zamówieniem, możesz udać się do Switzera, który podniesie moc zwykłej GT2 do... uwaga, 911 KM!

To o 291 KM więcej niż w seryjnej GT2 RS! Taką mocą można napędzić kilka samochodów kompaktowych. 911 KM - co za pomysł. Wiem, że to raczej zabieg marketingowy, ale jakże udany. 911 koni mechanicznych w Porsche 911... świetne.

A właśnie, bo bym zapomniał - całość nazywa się Switzer GT2 R911S i startuje z pakietu P800 GT2, który oferuje moc 800 KM. Nieco go ulepszono i mamy wspomniane 911 koni mechanicznych. Zmodernizowano również zawieszenie (teraz JRZ), regulowane.

Dla nieco bardziej wymagających stworzono pakiet R911S Carbon. Co będzie w sobie zawierać, nie trzeba chyba tłumaczyć. Zestaw akcesoriów z włókna węglowego.

Najgorsze niestety są ceny. Ale nie jest źle, ponieważ Switzer chce mniej za 900 KM, niż Porsche za 620 KM w GT2 RS! Ceny zaczynają się od $199,900 (€158,692) za R911S, a za wersję R911S Carbon od $239,900 (€190,447). Z kolei Porsche GT2 RS to koszt $245,000 (€193,000).[block position="inside"]9023[/block]

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟