Podwyżka na Nurburgringu - ile będzie kosztował przejazd?

Wszyscy fani motoryzacji doskonale wiedzą, że europejską stolicą mocnych wrażeń jest tor Nurburgring. Wcale nie dlatego, że jest jednym z najtrudniejszych obiektów wyścigowych na świecie, ale dlatego, że każdy po zapłaceniu kilkudziesięciu euro może na nim poszaleć swoim własnym autem. Na Ringu szykują się jednak podwyżki.

Pagani Zonda NurburgringPagani Zonda Nurburgring
Bartosz Pokrzywiński

Wszyscy fani motoryzacji doskonale wiedzą, że europejską stolicą mocnych wrażeń jest tor Nurburgring. Wcale nie dlatego, że jest jednym z najtrudniejszych obiektów wyścigowych na świecie, ale dlatego, że każdy po zapłaceniu kilkudziesięciu euro może na nim poszaleć swoim własnym autem. Na Ringu szykują się jednak podwyżki.

Północna pętla toru Nurburgring jest otwarta dla wszystkich miłośników szybkiej jazdy. Część turystyczna mierzy ponad 25 kilometrów długości i liczy sobie aż 170 zakrętów. Żeby spróbować swoich możliwości na najdłuższym torze wyścigowym na świecie, wystarczy prawo jazdy, samochód i trochę pieniędzy. No właśnie, ile?

W tym roku żeby pokonać pętlę Nordschleife trzeba było zapłacić 22 euro. Od przyszłego roku szykują się jednak drobne podwyżki. Stawki przedstawione poniżej obowiązują w dni otwarte - kiedy na torze nie odbywają się żadne wyścigi, ani testy.

  • 24 euro - tyle trzeba będzie zapłacić za 1 okrążenie na Ringu (ok. 97 zł)
  • 89 euro - cena za 4 okrążenia, kupon na posiłek i wejście do muzeum Ring Werk (ok. 358 zł)
  • 310 euro - opłata za 15 okrążeń (ok. 1250 zł)
  • 470 euro - opłata za 25 okrążeń (ok. 1895 zł)
  • 1346 euro - całosezonowy karnet (ok. 5430 zł)

Aktualny cennik obowiązujący do końca tego roku na oficjalnej stronie internetowej Nurburgring.

Źródło: WorldCarFans

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
Trzy godziny zamiast pięciu. Nie mamy się czego wstydzić
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
To on wykręcił rekord na Nordschleife. Jörg Bergmeister o kulisach prac nad nowym Porsche 911 Turbo S
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Potwierdzono datę. Idą wielkie zmiany w rejestracji aut
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Widzisz taką żółtą lampkę? To oznacza nadchodzące wydatki
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Ma być jak w Japonii. Władze UE zmieniają zdanie co do samochodów
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Renault Clio IV (2012-2019) - opinie i typowe usterki
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Pierwszy Delphi Art Car pokazany podczas wyścigu górskiego
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Miejsca do lądowania. Armia nie korzystała z nich 20 lat
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Pięć "stówek" miesięcznie i jeździsz wygodnym autem. Presja działa
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił
Zostały po zamachu na WTC. Samochody, do których nikt nie wrócił