Pod maską sprawdzony motor. Ostatnie egzemplarze na sprzedaż

Silnik Skyactiv-G
Silnik Skyactiv-G
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Marcin Łobodziński

23.07.2024 11:30, aktual.: 23.07.2024 12:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dealerzy Mazdy zarejestrowali auta i dysponują jeszcze pulą samochodów z silnikiem 2.0 e-Skyactiv G o mocy 122 i 150 KM. Jest to o tyle istotna informacja, że to sprawdzony, bardzo trwały motor cieszący się nienaganną opinią.

Ostatnie dobre, sprawdzone samochody znikają z rynku, a ich nowe warianty budzą niepokój wśród klientów. W szczególności chodzi o benzynowe jednostki bez doładowania i skomplikowanych rozwiązań technicznych, które jeszcze przez jakiś czas pozostaną zagadką.

Tak jak 2-litrowy silnik Mazdy o nazwie Skyactiv X, który pracuje w cyklach zależnych od obciążenia i choć jazda z nim to czysta przyjemność, napęd taki może dawać pewne obawy o trwałość i koszty serwisowania.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Tymczasem z oferty Mazdy w Polsce całkowicie zniknęły modle 3 i CX-30 wyposażone w benzynowy silnik 2.0 Skyactive G, który przez lata został sprawdzony i cieszy się opinią trwałego i niezawodnego. Ze względu na specyfikę polskiego rynku importer zadbał jednak o konserwatywnych klientów.

"Zadbaliśmy o to, by klienci, którzy nie zdążyli zamówić samochodów w wycofywanych specyfikacjach mogli jeszcze wybrać odpowiednią wersję dla siebie i możemy zaproponować Mazdy 3 i CX-30 z silnikiem 2.0 e-Skyactiv G gotowe do obioru po wstępnej rejestracji na dealera" - przekazał informację Piotr Nowak, Dyrektor Sprzedaży w Mazda Motor Poland.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (38)
Zobacz także