Peugeot 301 - polski cennik
Peugeot 301 to nowy sedan francuskiego producenta, który jest skierowany do mniej zamożnych klientów pragnących zadowalającego komfortu i funkcjonalności. Peugeot ostatnio udostępnił polski cennik tego modelu. Jeśli jesteście ciekawi ile trzeba zapłacić za Peugoeta 301 w naszym kraju, to zapraszam do lektury.
10.11.2012 | aktual.: 12.10.2022 17:07
Peugeot 301 to nowy sedan francuskiego producenta, który jest skierowany do mniej zamożnych klientów pragnących zadowalającego komfortu i funkcjonalności. Peugeot ostatnio udostępnił polski cennik tego modelu. Jeśli jesteście ciekawi ile trzeba zapłacić za Peugoeta 301 w naszym kraju, to zapraszam do lektury.
Samochód mierzy 4442 mm długości, 1953 mm szerokości i 1466 mm wysokości. Rozstaw osi to 2652 mm, a pojemność bagażnika oszacowano na 506 litrów. Masa pojazdu w zależności od wersji silnikowej waha się od 980 kg do 1090 kg. W Polsce ten całkiem lekki sedan oferowany jest z jednym z trzech silników do wyboru:
- 1,2 l VTi 53 kW (72 KM) z 5-biegową przekładnią manualną; przyśpieszenie 0-100 km/h w 14,2 s; prędkość maksymalna 160 km/h, średnie zużycie paliwa 5,3 l/100 km;
- 1,6 l VTi 85 kW (115 KM) z 5-biegową przekładnią manualną lub 4-biegową automatyczną; przyśpieszenie 0-100 km/h w 9,4 s (automat 10,8 s); prędkość maksymalna 188 km/h, średnie zużycie paliwa 6,5 l/100 km (automat 7,3 l/100 km);
- 1,6 l HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową przekładnią manualną; przyśpieszenie 0-100 km/h w 11,2 s; prędkość maksymalna 180 km/h, średnie zużycie oleju napędowego 4,1 l/100 km;
Gama na rynek polski składa się z trzech poziomów wyposażenia: Access, Active i Allure. Klienci mogą wybierać spośród 7 kolorów nadwozia, w tym pięciu metalizowanych.W skład wyposażenia standardowej wersji Access wchodzą między innymi: systemy ABS, ESP, ASR i REF (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania oś przednia/tylna), 4 poduszki powietrzne, światła do jazdy dziennej, elektrycznie sterowane szyby z przodu i komputer pokładowy. Za klimatyzację manualną w wersji Access trzeba dopłacić 4000 zł, jednak w wersji Active znajduje się ona w standardzie. Pojazd w specyfikacji Allure wyposażony jest już w klimatyzację sterowaną elektronicznie.
Poniżej możecie zobaczyć jak kształtują się ceny nowego Peugeota 301 w zależności do wersji silnikowej i wyposażenia:
Nowy Peugeot 301 będzie produkowany w europejskiej fabryce firmy w hiszpańskim Vigo. Cena podstawowej wersji tego modelu (Access 1,2 l VTi 72 KM) na rynku polskim to 39 900 zł. Za topowy model Peugeota 301 (1,6 l VTi 115 KM) w specyfikacji Allure trzeba zapłacić 54 600 zł, a dopłata za skrzynię automatyczną wynosi 5000 zł. Ceny pojazdu wyposażonego w silnik wysokoprężny rozpoczynają się od 49 900 zł. Zamówienia na nowy model będą przyjmowane od połowy listopada, a pierwsze samochody klienci odbiorą na początku stycznia 2013 roku.
Źródło: Peugeot PL