Peugeot 3008 i 5008 po liftingu już dostępne. Polskie ceny modeli

Peugeot 3008 i jego większy brat 5008 doczekały się odświeżonych wersji z nowocześniejszym przodem i bogatszym wyposażeniem. Właśnie poznaliśmy polskie ceny oraz specyfikację obu modeli.

Odświeżone SUV-y Peugeota poznamy po nowych reflektorach i atrapie chłodnicy.Odświeżone SUV-y Peugeota poznamy po nowych reflektorach i atrapie chłodnicy.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Obecna generacja Peugeota 3008 debiutowała w 2016 roku, 5008 z kolei ujrzał światło dzienne rok później. Od premier minęło już kilka dobrych lat, więc Francuzi zdecydowali się na odświeżenie obu modeli. SUV-y zyskały wygląd, który lepiej pasuje do współczesnej gamy marki oraz bogatsze wyposażenie pozwalające na równą walkę z nowocześniejszą konkurencją.

3008 oraz 5008 zyskały więc charakterystyczne, LED-owe paski oświetlenia dziennego schodzące nisko w linię zderzaka oraz prostszą, wygładzoną atrapę chłodnicy. Tylne światła z kolei charakteryzują się teraz trójwymiarową grafiką i dynamicznymi kierunkowskazami.

Przy okazji Peugeot zdecydował się na nowsze multimedia i uzupełnienie listy wyposażenia o tzw. Highway Assistant, w skład którego wchodzi pakiet systemów wsparcia kierowcy. W bogatszych wersjach znajdziemy też rozwiązanie o nazwie Night Vision kontrastujący nocny obraz z drogi.

Jeśli chodzi o wersje napędu, ich gama wygląda bardzo podobnie w obu modelach. Są tu benzyniaki 1.2 PureTech oraz diesle BlueHDI. Topowe wersje wyposażenia można też parować z napędem plug-in hybrid.

Peugeot 3008 - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech 130 KM MT6 - od 114 300 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM AT8 - od 122 800 zł

Silniki Diesla:

  • 1.5 BlueHDI MT6 - od 126 300 zł
  • 1.5 BlueHDI AT8 - od 134 800 zł

Hybrydy:

  • 1.6 Hybrid PHEV 225 KM AT8 - od 174 500 zł
  • 1.6 Hybrid PHEV 300 KM AT8 - od 197 500 zł

Klienci decydujący się na nowego Peugeota 3008 mają do wyboru aż 7 wersji wyposażenia. Począwszy od bazowej Active, poprzez uterenowione Road Trip, a skończywszy na sportowo nacechowanych GT. Każda z nich różni się nie tylko poziomem komfortu i liczbą dodatków, ale i charakterem.

Co warte odnotowania, już podstawowe warianty nie dają powodów narzekań, oferując to, czego oczekuje większość współczesnych klientów. Oczywiście pod warunkiem, że przymkniemy oko na dość pospolitą prezencję bazowych odmian.

Peugeot 3008 - wersje wyposażenia:

  • Active - od 114 300 zł - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, system bezkluczykowy, monitorowanie pasa ruchu, system monitorowania ograniczeń prędkości
  • Active Pack - od 117 700 zł - dodatkowo m.in. przednie czujniki parkowania, kamera cofania, elektrycznie składane lusterka z oświetleniem powitalnym, mirror screen
  • Allure - od 128 000 zł - dodatkowo skórzana kierownica, przyciemniane szyby, nawigacja satelitarna, dwukolorowe felgi w rozmiarze 18 cali, pakiet Safety Plus
  • Allure Pack - od 130 990 zł - fotel pasażera składany do pozycji stolika, aluminiowe relingi dachowe, ambientowe oświetlenie, kokpit i boczki drzwi wykończone tkaniną
  • Road Trip - od 133 100 zł - dodatkowo m.in. aluminiowe pedały, czarny dach, dywaniki z emblematem Road Trip
  • GT - od 139 900 - bezramkowe lusterko wsteczne, czarna podsufitka, oświetlenie Full LED, Pakiet Drive Assistant
  • GT Pack - od 161 400 zł - system audio Focal, automatyczna klapa bagażnika, elektrycznie sterowane fotele z masażem, 19-calowe felgi, Pakiet City 2
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Peugeot 5008 z racji większych wymiarów i dodatkowego rzędu foteli jest oczywiście droższy od swojego popularniejszego brata. W kwestii zastosowanych napędów i wyposażenia nie różni się od niego znacząco, choć w tym przypadku Francuzi nie wycenili jeszcze hybryd. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Peugeot 5008 - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech 130 KM MT6 - od 124 000 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM AT8 - od 132 500 zł

Silniki Diesla:

  • 1.5 BlueHDI 130 KM MT6 - od 136 000 zł
  • 1.5 BlueHDI 130 KM AT8 - od 144 500 zł
  • 2.0 BlueHDI 180 KM AT8 - od 170 000 zł

Gama 5008 także zawiera aż 7 wersji wyposażenia o zróżnicowanym charakterze. Na szczycie, podobnie jak w 3008, znalazło się miejsce dla odmiany GT Pack. Bazowym wydaniem jest Active, a pośrodku znajdziemy wersje Allure i Road Trip.

Peugeot 5008 - wersje wyposażenia:

  • Active - od 124 000 zł - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, system bezkluczykowy, monitorowanie pasa ruchu, system monitorowania ograniczeń prędkości
  • Active Pack - od 127 400 zł - dodatkowo przednie czujniki parkowania, kamera cofania, elektrycznie składane lusterka, mirror screen
  • Allure - od 137 900 zł - dodatkowo skórzana kierownica, przyciemniane szyby, nawigacja satelitarna, dwukolorowe felgi Detroit w rozmiarze 18 cali, pakiet Safety Plus
  • Allure Pack - od 141 100 zł - fotel pasażera składany do pozycji stolika, aluminiowe relingi dachowe, ambientowe oświetlenie, kokpit i boczki drzwi wykończone tkaniną Brumeo
  • Road Trip - od 143 300 zł - dodatkowo m.in. aluminiowe pedały, czarny dach Black Diamond, dywaniki z emblematem Road Trip
  • GT - od 150 100 zł - bezramkowe lusterko wsteczne, czarna podsufitka, oświetlenie Full LED, Pakiet Drive Assistant
  • GT Pack - od 171 600 zł - system audio Focal, automatyczna klapa bagażnika, elektrycznie sterowane fotele z masażem, 19-calowe felgi San Francisco, Pakiet City 2
Wybrane dla Ciebie
Obywatelskie zatrzymanie: pijany kierowca ciężarówki wpadł na MOP-ie
Obywatelskie zatrzymanie: pijany kierowca ciężarówki wpadł na MOP-ie
Siedem oszczędnych kombi z drugiej ręki. Palą mniej niż 5 l/100 km
Siedem oszczędnych kombi z drugiej ręki. Palą mniej niż 5 l/100 km
Było pożegnanie, jest wskrzeszenie. Alfa Romeo przywraca Giulię i Stelvio Quadrifoglio w edycji Collezione
Było pożegnanie, jest wskrzeszenie. Alfa Romeo przywraca Giulię i Stelvio Quadrifoglio w edycji Collezione
Otwarcie na dniach. Jest data dla kluczowej drogi
Otwarcie na dniach. Jest data dla kluczowej drogi
911 jako PHEV? Porsche tłumaczy, czemu to nie wchodzi w grę
911 jako PHEV? Porsche tłumaczy, czemu to nie wchodzi w grę
Używany elektryk odstraszył mnie dopiero na publicznej ładowarce
Używany elektryk odstraszył mnie dopiero na publicznej ładowarce
Ford rozważa wprowadzenie taniego elektrycznego sedana z napędem na tył
Ford rozważa wprowadzenie taniego elektrycznego sedana z napędem na tył
Wideo: Po pijanemu skasował rogatki. Zapłaci dziesiątki tysięcy złotych
Wideo: Po pijanemu skasował rogatki. Zapłaci dziesiątki tysięcy złotych
Prezydent podpisał zmiany w rejestracji aut. Kierowcy czekali od lat
Prezydent podpisał zmiany w rejestracji aut. Kierowcy czekali od lat
2500 zł kary. Dotyczy nawet pieszego
2500 zł kary. Dotyczy nawet pieszego
Pierwsza jazda: Peugeot 308 po liftingu – małe zmiany, (nie)duży efekt
Pierwsza jazda: Peugeot 308 po liftingu – małe zmiany, (nie)duży efekt
"Proszę otworzyć bagażnik". Czy policjant może sprawdzić auto?
"Proszę otworzyć bagażnik". Czy policjant może sprawdzić auto?
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯