Peugeot 3008 i 5008 po liftingu już dostępne. Polskie ceny modeli

Peugeot 3008 i jego większy brat 5008 doczekały się odświeżonych wersji z nowocześniejszym przodem i bogatszym wyposażeniem. Właśnie poznaliśmy polskie ceny oraz specyfikację obu modeli.

Odświeżone SUV-y Peugeota poznamy po nowych reflektorach i atrapie chłodnicy.Odświeżone SUV-y Peugeota poznamy po nowych reflektorach i atrapie chłodnicy.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Obecna generacja Peugeota 3008 debiutowała w 2016 roku, 5008 z kolei ujrzał światło dzienne rok później. Od premier minęło już kilka dobrych lat, więc Francuzi zdecydowali się na odświeżenie obu modeli. SUV-y zyskały wygląd, który lepiej pasuje do współczesnej gamy marki oraz bogatsze wyposażenie pozwalające na równą walkę z nowocześniejszą konkurencją.

3008 oraz 5008 zyskały więc charakterystyczne, LED-owe paski oświetlenia dziennego schodzące nisko w linię zderzaka oraz prostszą, wygładzoną atrapę chłodnicy. Tylne światła z kolei charakteryzują się teraz trójwymiarową grafiką i dynamicznymi kierunkowskazami.

Przy okazji Peugeot zdecydował się na nowsze multimedia i uzupełnienie listy wyposażenia o tzw. Highway Assistant, w skład którego wchodzi pakiet systemów wsparcia kierowcy. W bogatszych wersjach znajdziemy też rozwiązanie o nazwie Night Vision kontrastujący nocny obraz z drogi.

Jeśli chodzi o wersje napędu, ich gama wygląda bardzo podobnie w obu modelach. Są tu benzyniaki 1.2 PureTech oraz diesle BlueHDI. Topowe wersje wyposażenia można też parować z napędem plug-in hybrid.

Peugeot 3008 - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech 130 KM MT6 - od 114 300 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM AT8 - od 122 800 zł

Silniki Diesla:

  • 1.5 BlueHDI MT6 - od 126 300 zł
  • 1.5 BlueHDI AT8 - od 134 800 zł

Hybrydy:

  • 1.6 Hybrid PHEV 225 KM AT8 - od 174 500 zł
  • 1.6 Hybrid PHEV 300 KM AT8 - od 197 500 zł

Klienci decydujący się na nowego Peugeota 3008 mają do wyboru aż 7 wersji wyposażenia. Począwszy od bazowej Active, poprzez uterenowione Road Trip, a skończywszy na sportowo nacechowanych GT. Każda z nich różni się nie tylko poziomem komfortu i liczbą dodatków, ale i charakterem.

Co warte odnotowania, już podstawowe warianty nie dają powodów narzekań, oferując to, czego oczekuje większość współczesnych klientów. Oczywiście pod warunkiem, że przymkniemy oko na dość pospolitą prezencję bazowych odmian.

Peugeot 3008 - wersje wyposażenia:

  • Active - od 114 300 zł - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, system bezkluczykowy, monitorowanie pasa ruchu, system monitorowania ograniczeń prędkości
  • Active Pack - od 117 700 zł - dodatkowo m.in. przednie czujniki parkowania, kamera cofania, elektrycznie składane lusterka z oświetleniem powitalnym, mirror screen
  • Allure - od 128 000 zł - dodatkowo skórzana kierownica, przyciemniane szyby, nawigacja satelitarna, dwukolorowe felgi w rozmiarze 18 cali, pakiet Safety Plus
  • Allure Pack - od 130 990 zł - fotel pasażera składany do pozycji stolika, aluminiowe relingi dachowe, ambientowe oświetlenie, kokpit i boczki drzwi wykończone tkaniną
  • Road Trip - od 133 100 zł - dodatkowo m.in. aluminiowe pedały, czarny dach, dywaniki z emblematem Road Trip
  • GT - od 139 900 - bezramkowe lusterko wsteczne, czarna podsufitka, oświetlenie Full LED, Pakiet Drive Assistant
  • GT Pack - od 161 400 zł - system audio Focal, automatyczna klapa bagażnika, elektrycznie sterowane fotele z masażem, 19-calowe felgi, Pakiet City 2
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Peugeot 5008 z racji większych wymiarów i dodatkowego rzędu foteli jest oczywiście droższy od swojego popularniejszego brata. W kwestii zastosowanych napędów i wyposażenia nie różni się od niego znacząco, choć w tym przypadku Francuzi nie wycenili jeszcze hybryd. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Peugeot 5008 - ceny minimalne wersji silnikowych:

Silniki benzynowe:

  • 1.2 PureTech 130 KM MT6 - od 124 000 zł
  • 1.2 PureTech 130 KM AT8 - od 132 500 zł

Silniki Diesla:

  • 1.5 BlueHDI 130 KM MT6 - od 136 000 zł
  • 1.5 BlueHDI 130 KM AT8 - od 144 500 zł
  • 2.0 BlueHDI 180 KM AT8 - od 170 000 zł

Gama 5008 także zawiera aż 7 wersji wyposażenia o zróżnicowanym charakterze. Na szczycie, podobnie jak w 3008, znalazło się miejsce dla odmiany GT Pack. Bazowym wydaniem jest Active, a pośrodku znajdziemy wersje Allure i Road Trip.

Peugeot 5008 - wersje wyposażenia:

  • Active - od 124 000 zł - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, system bezkluczykowy, monitorowanie pasa ruchu, system monitorowania ograniczeń prędkości
  • Active Pack - od 127 400 zł - dodatkowo przednie czujniki parkowania, kamera cofania, elektrycznie składane lusterka, mirror screen
  • Allure - od 137 900 zł - dodatkowo skórzana kierownica, przyciemniane szyby, nawigacja satelitarna, dwukolorowe felgi Detroit w rozmiarze 18 cali, pakiet Safety Plus
  • Allure Pack - od 141 100 zł - fotel pasażera składany do pozycji stolika, aluminiowe relingi dachowe, ambientowe oświetlenie, kokpit i boczki drzwi wykończone tkaniną Brumeo
  • Road Trip - od 143 300 zł - dodatkowo m.in. aluminiowe pedały, czarny dach Black Diamond, dywaniki z emblematem Road Trip
  • GT - od 150 100 zł - bezramkowe lusterko wsteczne, czarna podsufitka, oświetlenie Full LED, Pakiet Drive Assistant
  • GT Pack - od 171 600 zł - system audio Focal, automatyczna klapa bagażnika, elektrycznie sterowane fotele z masażem, 19-calowe felgi San Francisco, Pakiet City 2
Wybrane dla Ciebie
Stracił "prawko" na trzy miesiące. Nie chodziło o prędkość
Stracił "prawko" na trzy miesiące. Nie chodziło o prędkość
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie